Er jeg den eneste med et MEGET viljestærk og MEGET hysterisk/temperamentsfuld barn ?
Har brug for lidt gode råd om hvordan det evt tackles, og kan det overhovedet når han endnu ikke er fyldt et år ?
Jeg er helt med på at børn skal ha lov at udtrykke sig og 'bande', det gør vi jo også. Børn skal ikke kun ses men også høres :), men vi er ude at han simpelthen smider sig, bider, river og sparker hvis noget ikke lige sker inden for samme sekund som han vil det. Eller gør som han vil. Hvis han sidder i klemme et sted og ikke har viden, endnu, til at løse problemet så er det dog en helt anden vrede - mere en 'hallooooo mor, sidder lige heeeeerr, hjæææælpe', men med det andet, dèr eksploderer han fuldstændigt i en masse jeg bare ikke kan tolke. Prøver at hjælpe og ignorerer derefter og ser hvad der bliver ud af det.
Kom endelig med nogle gode råd for render altså ofte rundt med en klump i maven, for hvad gør jeg ?
Han kan så veksle for i næste sekund at være en dødcharmerende og hoppende glad unge, der vil kramme og kysse :laugh:
Anmeld