Yo webbie! jeg har et irriterende layout problem..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2009

Mor til to-vb

Min gør det også. Der er sådan en reklame ude til højre der går ned foran siden, så jeg ikke kan se hvad I og jeg selv skriver. Og den kan ikke flyttes. Hvis jeg prøver at 'trække' i den. Åbner den bare reklamen. Det er ret træls. Ved da godt at det er et gratis forum, men alligevel. Hvis der er stavefejl i mit indlæg er det absolut fordi jeg skriver 'blindskrift' i højre side af skærmen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2009

Webredaktøren-vb

Gratis eller ej - selvfølgelig skal sådan en fejl ikke optræde. Jeg får vores programmør til at kigge på sagen. Næste gang I oplever problemet, må I meget gerne højreklikke på siden. Det giver mulighed for at vælge sidens kildekode. Den må I meget gerne gemme og sende til min mail: tr@oxygen.dk Det forventer jeg vil hjælpe med at opklare, hvad problemet kan være. I må også gerne skrive, hvilken browser og hvilken version I kører med på jeres computer. På forhånd tak for hjælpen :S

Anmeld

15. september 2009

Fuzzbox-vb

Internet Explorer, og jeg mener at der er Windows 2000 jeg har :)

Anmeld

15. september 2009

151009-vb

Jeg har også oplevet det problem her på siden og lign problemer på andre sider. Jeg har vidst explorer 8 og der er sådan en fin knap oppe i højre hjørne man kan klikke på når problemet opstår, så ændrer siden sig, så den passer. Det hedder vidst noget i retning af kompatibilitetsvisning og er til for hjemmesider der er designet til ældre versioner.. Håber det måske kan være til en hjælp. Hvis jeg da har fået gjort mig forståelig nok?

Anmeld

15. september 2009

Fuzzbox-vb

Kan du tage en screenprint, så jeg kan se hvilken knap du taler om? :) Det kunne jo være, at jeg selv havde den version ;)

Anmeld

15. september 2009

151009-vb

Kan da prøve.. Den sidder til venstre for 'opdater'-knappen og til højre for adressenlinien...

Anmeld

15. september 2009

151009-vb

Fuzzbox skrev:
Kan du tage en screenprint, så jeg kan se hvilken knap du taler om? :) Det kunne jo være, at jeg selv havde den version ;)

Anmeld

15. september 2009

Fuzzbox-vb

Den der ligner et papir, der bliver revet over?

Anmeld

15. september 2009

151009-vb

Ja, lige præcis den. Prøvede at uploade fil med printscreen, men den vil ikke.

Anmeld

15. september 2009

Fuzzbox-vb

Ok, det prøver jeg lige næste gang, for at se :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.