Ja, man er vel nysgerrig ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2009

Pia74-vb

Vi er meget diskuterende damer :laugh: men på den gode og saglige måde :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

Webredaktøren-vb

Fuzzbox skrev: Desuden, så var det Tinapigen , der lovede boller... Nu vil jeg gerne snart se dem :dry: Eller er det idag, at hun vælger at føde?? Sidne hun ikke er på? :blink: Ai det håber jeg sørme ikke.. hun har lavet aftale på onsdag.. så deeeet.. :laugh:

Anmeld

14. september 2009

Habermas-vb

Øhhh ikke for at være emsig, men der findes altså andet end landsbyer i Jylland!!! Du kan selv komme og kigge. Vi mødes jævntligt til café besøg, idet den trend også er nået helt herover :silly:

Anmeld

14. september 2009

Webredaktøren-vb

Habermas skrev:
Øhhh ikke for at være emsig, men der findes altså andet end landsbyer i Jylland!!! Du kan selv komme og kigge. Vi mødes jævntligt til café besøg, idet den trend også er nået helt herover :silly:
:laugh: Hvor morsomt, jeg var selv ved at konstruere et lignende svar.. :P Kh Heidi, Århus

Anmeld

14. september 2009

Webredaktøren-vb

Der er da masser af skønne steder i Jylland, og selvfølgelig andet end landsbyer ;) Nu er jeg så bare mega bymenneske og synes faktisk, at København er en lille storby (hmm kan man sige det?) Nå, men pointen er, at København er den mindste by, jeg kan forestille mig at bo i... har været en del i USA og havde jeg ikke børn (og et par millioner på kontoen), så ville jeg elske at bo i New York... jeg er en rigtig storby-snude...

Anmeld

14. september 2009

Webredaktøren-vb

:laugh: I get your point.. jeg har netop været i Kbh og havde svært ved at overskue byen ;) Jeg elsker Århus - ja og Aalborg, hvor jeg boede før.. fantastiske byer! Kh Heidi

Anmeld

14. september 2009

Webredaktøren-vb

Århus er en dejlig dejlig by... Ålborg har jeg faktisk kun været i en enkelt gang, så den har jeg ikke rigtigt indtryk af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.