Sex og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.669 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. september 2009

151009-vb

Alle de artikler jeg har læst omkring sex og graviditet omhandler alle (uden undtagelse) kvindens manglende lyst til sex når hun er gravid og mænds øgede sexlyst fx pga de mere 'kvindelige' former. Det er jeg da ved at være ret så træt af. Hvad med nogle artikler der tager udgangspunkt i det modsatte scenarie? Jeg står nemlig i den situation at min sexlyst er mere eller mindre uændret i forhold til før ( jeg har altid haft en stor sexlyst), men min kæreste derimod har faktisk helt mistet lysten til sex - fordi han ikke synes der er noget sexet ved en graviditet. Han har på et tidspunkt udtalt at ham og baby ikke har noget at gøre indeni mig på samme tid. Det skal så lige siges at det udelukkende er graviditeten der er årsagen til hans manglende lyst. Han er meget god til at huske at kysse og kramme mig osv. Der er bare lukket for sex. Så jeg må vel bare væbne mig med tålmodig og vente til baby er kommet ud. Jeg vil jo ikke tvinge ham til sex når han ikke har lyst. Er det kun mig der er træt af ensidede artikler? Hvis i skulle få lyst til at dele jeres egne erfaringer omkring sex og graviditet så er det meget velkomment :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2009

Caidas-vb

Jeg havde vanvittig meget lyst til sex, da jeg var gravid. Min mand også. Dog var han urolig for om der skulle ske noget. Det var så dejligt befriende, fordi vi igennem 17 år, nærmest kun havde dyrket sex, med det formål at jeg skulle blive gravid. Til gengæld tog det flere måneder før jeg havde lyst bagefter. Men det var mest pga blødninger og smerterne, efter at være blevet klippet i mellemkødet.

Anmeld

9. september 2009

Jeamie-vb

Jeg havde det præcis ligesom Caidas, min mand ligeså. Tænk nu hvis..... meget sødt :). Det tog så også mig flere mdr at komme småt igang igen, faktisk det meste af et år, og er da heller ikke helt oppe i fulde omdrejninger endnu. Modsat 151009 stødte jeg mest på artikler om at nu blev man stort set et frådende sexmonster, samme sagde folk med et grin :). Havde klart vanvittigt meget lyst, men det havde jeg nu også før jeg blev gravid. Håber det kommer tilbage igen :blush:

Anmeld

9. september 2009

Spunk-vb

Min lyst har været nogenlunde den samme. Jeg har været meget træt og har derfor haft svært ved at finde overskuddet, og derfor har frekvensen været lavere. Min mand siger, at han ikke har oplevet mindre lyst, men sådan har jeg nu alligevel oplevet det lidt. Ikke fordi han ikke synes, at jeg er sexet, men fordi der bare er så mange tanker - det har vi begge haft svært ved at lægge fra os. Og så bryder han sig ikke om at ligge 'på' mig. Så det har vi bare løst på anden vis. Nu hvor jeg er gået på barsel har jeg absolut mere overskud til det, og føler også at jeg skal tage for mig, så længe jeg har muligheden. Når først jeg føder skal jo nok regne med et par måneder uden...

Anmeld

14. september 2009

Fuzzbox-vb

Sjovt, da jeg var gravid med Lea, der stødte jeg ikke på andet en artikler, hvor de beskrev, at kvinden havde en øget sexlyst. Og der sad jeg, og var ved at brække mig ved tanken, fordi at jeg altid blev så dårlig bagefter :( Denne gang er der ingen forandring i sexlysten, men Farmand har fået et nyt stykke legetøj, så han glemmer at lege med mig, fordi at han er ude at lege med den ;) Og nu finder jeg slet ingen artikler om sex overhovedet :huh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.