Nu er det jo ikke fordi jeg ikke ved at børn er besværlige og altid kommer ind i noget nyt som skal tackles, men det ville da være dejligt om man kunne undgå at ens barn blev bundhysterisk og hamrede sit hoved ind i sengen.. Godt nok er min datter kun 6 mdr, men jeg fortsætter med de samme ritualer i en god periode, for at se om de ikke virker, men det ville jo være lidt lettere hvis jeg når hun græd bare kunne gå hen og sige mor er her, få hende til at falde til ro uden at skulle tage hende op, men det er jeg nødt til og det er nok mere den løsning jeg leder efter... som min søster plejer at sige havde hun fået mit barn skulle hun ikke have flere børn... så hun er ikke nem, men jeg har masser af tålmodighed, også når hun skal puttes og hun sover stadig to gange i løbet af dagen, så der er ingen problemer...
Nu skrev du at jeg kunne forsøge noget andet, som at lægge mig til at sove med hende, det er jo netop det der er problemet, for det ender jeg alligevel med de fleste af gangene, da hun nærmest er ved ikke at kunne få vejret... så der er jeg jo inkonsekvend, men det er svært når man jo for alt i verden ikke vil have at ens barn kommer til skade.. og idet jeg er alene med hende er der kun mig og dermed kun mig til at tage mig af hende, så jeg er åben for flere forslag, især hvis der er nogen der selv har en hys barn... for det er ikke altid helt lige så nemt.. selvom hun er dejlig også når hun er hys.. :O)
Anmeld