min dren har noget rødt i hans urin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.695 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. august 2009

justyna-vb

her min dreng er 5 måneder og jeg opdagede at når han har tiset i bleen så er der noget rødt det liner ikke blod men er det noget jeg bør gå til læge med eller hvad.? er der nogen der har oplevet noget lig.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2009

Sofies mor-vb

Er det orange? For så kan han være dehydreret. Ellers synes jeg bare du skal ringe og snakke med lægevagten :)

Anmeld

9. august 2009

Titte-vb

Jeg er født med storkebid, både på låret, i ansigtet og en på min blære. Den på blæren gik der jævnligt hul på indtil jeg var en 5-6 år, og det bevirkede at jeg tissede rødt. Jeg var ofte indlagt når der gik hul på den, men de var ikke meget for at skulle ind og operere mig, og heldigvis gik den i sig selv, dvs. det tror jeg, for jeg har ikke mærket noget til den siden. Jeg ville også søge læge for at høre om der er noget du skal være opmærksom på.

Anmeld

9. august 2009

lærerinden-vb

Kan det være jern, eller for meget jern, som bliver udskillet i urinen? Ja, jeg ved det ikke, men afføringen bliver jo sort af jern, så mon ikke urinen også kan blive påvirket? No matter what, så ville jeg også lige smutte forbi lægen, for at være på den sikre side. Har han det ellers godt nok? God bedring med ham

Anmeld

10. august 2009

mortil4-vb

Jeg må indrømme at jeg ville altså kontakte lægen hvis der er ligesom blod i urinen. Hellere gå til læge med de små en gang for meget end en gang for lidt er mit motto Held og lykke Mange knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.