Jubii :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nu har jeg bestilt og betalt en forlænget weekend for HELE Sindres æt (os og svoger og Loulou og avi hehe) på weissenhauser strand, hvor vi også var på efterårs slappe-af tur sidste år

Nuuuuj, det blir skønt. Vi rejser jo rigtig meget sammen os 6, men det er altid på viking. Så vi glæder os rigtig meget til at komme afsted sammen i 4 dage. Jubiiii...

Det er SÅ fedt. Når vi kommer derned, er der gratis Freizeitspass og legelandet er lige åbnet efter nybygning Så vi kan lege, bade og spille alt det vi vil GRATIS...

SÅ fedt!!! Og hele balladen, incl færgen for 3850 kr... Fuldstændig vanvittigt!! 4 værelses lejlighed med kombineret køkken/opholdsrum og balkon

Så vi tager afsted torsdag efter arbejde og er dernede torsdag aften. Så har vi 2 hele dage og en halv søndag.

Uhhh jeg kan næsten ikke vente

Det er sku en OK start på efteråret

Suk, på den gode måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

Tina2

Rigtig god tur

Anmeld

2. september 2009

Moderator

Tina2 skriver:

Rigtig god tur

Tak

Anmeld

3. september 2009

Tina Andersen

Lyder lækkert... Kan godt forstå at du glæder dig.
Mig og husbonni skal en smuttur til Berlin også fra torsdag til Søndag skal afsted 1/10 så vi glæder os også helt vildt bliver dejligt at bare være os to for 1 gang i 1 1/2 år

Anmeld

3. september 2009

Moderator

Tina Andersen skriver:

Lyder lækkert... Kan godt forstå at du glæder dig.
Mig og husbonni skal en smuttur til Berlin også fra torsdag til Søndag skal afsted 1/10 så vi glæder os også helt vildt bliver dejligt at bare være os to for 1 gang i 1 1/2 år

Ahhh hvor skønt!!  Berlin er også en FEEED BY 

God tur!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.