Efter min første fødsel fik jeg 2 sting, det ene lige indenfor, ned mod ryggen, altså tæt på mellemkødt, men dog stadig indvendigt.... jeg blev altså ikke klippet og fik kun et sting ad gangen, da det andet var udvendigt ved klitoris...
nåh men altså jeg havde også ONDT og følte mig meget stram ved samleje, og det føltes som om min kæreste havde pakket sig ind i sandpapir.... det var ganske forfærdeligt, og selvom jeg var super tændt og hoppede og dansede rundt af lyst, så slukkede det så snart han kom i nærheden af mig med den kæp... det stod faktisk på i omkring et halvt år, og lige pludselig holdt det bare op....
Har i prøvet at bruge glidecreme??? så er du sikker på ikke at blive tør undervejs, for slimhinderne kan godt være lidt forvirrede efter en fødsel, klipning og syning...
der var i øvrigt intet i vejen med mit lille bitte sting, det sad bare et virkelig følsomt sted, og jeg forestiller mig det er det samme for dig........ mit bedste råd er altså glidecreme, og hysterisk ophidselse, og så blid elskov, og ikke kaninsex så længe du føler dig generet af det.....
Anmeld