Termin Februar 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2009

Heidi Nielsen-vb

Dejligt....håber det bliver ved.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

Fuzzbox-vb

Det krydser jeg hvertfald fingre for :)

Anmeld

17. september 2009

Lenepigen-vb

Hej Først vil jeg sige stort tillykke til jer alle med jeres graviditet. Jeg har termin d.26/2-2010, glæder mig bare så utroligt meget til og se og holde den lille. Men er samtidig indimellem så nervøs og bange for om det nu går godt, om den lille har det godt derinde. Hilsen Lene

Anmeld

17. september 2009

Heidi Nielsen-vb

Hej Lene Takker og stort tillykke til dig også....er det din første ?? Kan godt følge dig i at gå og være lidt nervøs for om den lille nu har det godt....det har jeg meget denne gang...ved ikke hvorfor men tænker mere over det denne gang....ved den føste tænkte jeg ikke så meget over det af en eller anden grund :blush:

Anmeld

17. september 2009

Fuzzbox-vb

STort tillykke Lene :D Som Heidi skriver, så synes jeg faktisk også mere at tankerne farer denne gang, end første gang :blink:

Anmeld

18. september 2009

Lenepigen-vb

Tusind tak Heidi og Fuzzbox :) Dejligt og høre fra nogen som også har samme bekymringer. Det er vores første barn, virkelig et ønskebarn vi har ventet længe på. Vi har forsøgt i lidt over halvandet år, og prøvet med pergotime og ægløsningssprøjte, heldigvis lykkes det en måned hvor vi prøvede uden piller og sprøjte. Tror måske også det er derfor jeg er så bekrymret, tør ik rigtig helt tro på det endnu. Men mon ik det kommer når jeg er blevet noget større :)

Anmeld

18. september 2009

Heidi Nielsen-vb

Dejligt at det endelig lykkedes for jer :) Og bare rolig det skal nok gå alt sammen :)

Anmeld

18. september 2009

Fuzzbox-vb

Der går desværre lidt tid synes jeg ^^ Det jeg synes er utrolig underligt, det er at de samme 'fiasko'-tanker er dukket op igen :S Når man har prøvet det før, burde man så ikke være mere rolig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.