Jeg kan godt forstå at nogen bliver støt og kede af det BIBI har skrevet til det her indlæg. Det er faktisk ikke ret sjovt.
Jeg må også lide af PMS, for alle de symptomer der blev listet op kunne jeg nikke genkendende til og det er sgu ikke sjovt at have det sådan.
Jeg har brystkræft ret tæt inde på livet. Min mor døde af det da hun var 48 år, konstateret første gange som 33 årig. Jeg går selv til kontrol en gang om året pga. den tidligere alder min mor blev ramt.
Jeg må og vil heller ikke tage nogen former for prævension med hormoner i, så jeg er lidt på herrens mark mht. at få PMS'en under kontrol.
Jeg har prøvet med psykolog, fordi jeg troede det dårlige humør måske var pga. min mors død, at min far måske har tænkt sig at flytte til Tyskland med hans nye kæreste, at mit parforhold ikke fungere som jeg måske kunne ønske mig, ja i det heletaget at livet ikke er en dans på roser og har artet sig som jeg kunne drømme om.
Jeg er mere eller mindre utilregnelig i flere dage op til mens. og når jeg har det er jeg også på randen af sindssyge. (ikke at jeg slår eller gør andre ondt, men jeg er i hvert fald ikke den person som jeg gerne vil være)
Det væreste er at man ved at det ikke er normalt at opføre sig som man gør, men man kan bare ikke styre det. Det kunne være jeg skulle prøve nogle naturprodukter. Jeg er villig til at prøve alt for at få hverdagen til at fungere ordenligt, også når jeg har mit lort!!!
Anmeld