Tips og tricks til forkølelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2009

Sofies mor-vb

Håber ikke der er nogle gravide med kvalme der læser med her :silly: Er selv social og sundheds assistent (arbejder ikke med det mere) De gamle sygehjælpere sagde man skulle kunne spise med et fyldt bækken på bordet :ohmy: Men man bliver sgu hærdet med tiden. Men lige snot og bræk :blink:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2009

Det er stadig mig-vb

Jeg er fuldstændig immun overfor snot, bræk og lort, uanset om det er mine ungers eller komplet fremmeds ....og min frokost kan jeg indtage uanset om jeg så har badet i cocktailen :laugh: Jeg har sådan et indre stik jeg kan trække ud, så jeg slet ikke bemærker det :)

Anmeld

30. juli 2009

Sofies mor-vb

Det er fandenme smart :woohoo: men efter seks gange børnesygdomme og bleperioder hjælper det vel lidt ;) Ja min mand er da osse lykkelig for at jeg jo trods alt kan tage det meste, så kan han jo chicken out :huh:

Anmeld

3. august 2009

Jeamie-vb

Hej igen. Hentede min babymassage/baby-zoneterapi bog frem, nulrede ham på "punkterne" 2 gange om dagen, og synes allerede der var en fremgang fra første dag. Han han nu kun små"fniller" i næsen så det nede aldrig at blive så slemt (hmm nu skal jeg passe på hvad jeg skriver :laugh: kan nås endnu). Men om det ville være gået ligesådan uden, ved jeg så ikke :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.