Her den anden dag begyndte mine brystvorter at klø helt vildt, det gik der så 2 dage med, og så opdagede jeg at der er begyndt at komme mælk igen...
Og nu NU gør de satme nas, skulle hilse og sige at et er lidt koldt i vejret herhjemme idag ....
For satan da de kan mærkes.... det er ikke fordi de er fyldte, langt fra, men hvorfor filan begynder de at producere nu, jeg har sgutte ammet i 5 måneder, og da jeg ammede, stod det kun på i 7 uger....
Aj nej nej, jeg forstår ikke mine bryster ..... Altså vad laver de....
jeg valgte at stoppe amningen den gang fordi det desværre var det rene vand, og min søn ikke tog på en hel måned, skreg, var sulten, og havde ondt i maven, og kunne ikke komme af med afføringen.... sååååå jeg ved sgu ikke om jeg sal prøve at spare pengene de sidste 4-5 måneder, hvor han ellers skulle have haft flaske....
1. han er helt nede på 1 daglig aftenflaske, og 1 halvt glas mme....
2. mon ikke han er blevet så gammel at han ikke fatter hvad der sker, hvis jeg smider patterne i munden på ham nu.
3. jeg føler mig kun lidt dum ved at tage amningen op igen efter SÅ lang tid.
4. hvad nu hvis det virker, men mælken igen bliver tynd, eller baby ikke vil sove, eller hvad ved jeg...
5. hvad så når han skal vænnes fra igen, bliver det for besværligt når det nu pludselig er brystet.
6. nu har jeg jo lige flyttet ham fra soveværelset til storebrors værelse.
og bonuserne ville jo være...
1. hygge.
2. økonomi (selvom 1½ flaske om dagen jo ikke vælter budgettet)
3. det er jo naturligt.
forresten det føles ikke som brystbetændelse, mere som 'baby er sulten NU'
Anmeld