Mor og far i byen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

992 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juli 2009

Sofies mor-vb

Så har Sofie været passet 9 uger gammel. Har underholdt sin mormor i 5 timer :silly: Har I været adskilt fra jeres børn og hvor gamle var de ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2009

Signe1704-vb

Hej. Jeg var 18 da jeg fik mit første barn, så han var ikke ret gammel før han blev passet første gang. Jeg har den holdning at hvis de lærer det fra de er små, vil de som regel have let ved det og nyde det. Min søn er nu næsten 11 og elsker at besøge mormor og morfar og farmor og farfar og så har han aldrig haft problemer med at sove ude. Det er dejligt at man ikke behøver at have det dårligt når man skal i byen. Selvom man er forælder, er man også voksen, kæreste/kone, veninde og en masse andre ting. Jeg synes det er vigtigt at give sig selv tid - så er man der også mere for sit barn resten af tiden.... Så nyd når i er uden børn... Hilsen Signe

Anmeld

26. juli 2009

Rita-vb

Ja, man kan vist roligt sige at jeg har været adskilt fra mine børn :lol: Mine to ældste har været i Spanien i en uge og kom hjem i går :) Min yngste har dog ikke prøvet at overnatte ude endnu, men det skal han på lørdag hvor vi skal til bryllup :) Drengene har generelt været ommkring ½-1 år før de er blevet passet (af bedsterne i kortere tid) og omkring 1½ ved den første overnatning. Det har fungeret godt for os og de tre store er MEGET glade for at være på overnatning/ferie hos bedsterne :)

Anmeld

26. juli 2009

Bellis-vb

Her bliver de først passet ude, når jeg ikke ammer mere - sådan fuldtids. Ellers kan det godt ske, at de sm¨å har undværet mor et par timer - men så har det været mellem amninger, og fordi jeg gik en tur - tog ud og handlede eller andet. Min mor passede den mellemste nogen timer 2 gange om ugen, da han var 4 mdr. når jeg gik til spinning. Overnatning sker først omkring de 8 mdr. da jeg ikke har været færdig med natmaning før - og ikke har haft behovet før. Synes tiden går så stærkt, når de er små - så det elsker vi at nyde - tids nok, skal de ud og passes. Og herhjemme har vi nu aldrig haft problemer med at være kærester og alt det andet, men når de er små, ja så har vi ikke behovet for at få dem passet. De elsker alle 4, at blive passet ude af bedsterne, selvom vi ikke startede med det, da de var få uger. imorgen tager den ældste på en lille ferie, hos sin farmor og farfar helt alene :) Og det nyder han og det nyder vi, når der kun er 3 hjemme, helt utroligt hvad det kan gøre :laugh:

Anmeld

27. juli 2009

Møe-vb

5 uger gammel var guldklumpen før han blev afleveret første gang - mor og far skulle til stor fest.. Han er siden blevet passet ude med jævne mellemrum... og jeg må tilstå, at det er skønt med nogle timer alene en gang i mellem. Han er først nu som 1½ årig begyndt at sove ude, hvor vi først henter ham om formiddagen.. tidligere er vi altid kommet i løbet af natten og sove samme sted som han blev passet, så vi har været der om morgnen. Tror ikke han tager skade af det - og er overbevidst om at det er godt at savne sit barn engang i mellem.

Anmeld

27. juli 2009

Ajna-vb

Mine er blevet ammet og jeg har derfor altid haft dem med mig. Men selvom de ikke var blevet det, havde jeg haft dem med alligevel. Jeg har ikke kunnet aflevere dem, før de har været min. 6 måneder. Og ikke til overnatning. Dét har jeg ikke været klar til, før de var større. Min mand og jeg kan godt være kærester, selv om vi har børn - heldigvis, ellers stod det da skidt til..... Vi kysser da ofte hinanden og giver knus, mens børnene ser det. Det giver dem en tryghed i, at mor og far altså godt kan li' hinanden. Og ja, børnene kommer i seng før os, så lidt privatliv har vi da også ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.