Min dreng på snart 10 mdr er ved at blive en meget selvstændig ung mand, og viser det flittigt i løbet af dagen. Han har meget temperament, hvilket jo både kan være et plus og et minus :). Han har været den lettest at få i seng. Han elskede simpelthen sin seng. For en uge siden begyndte han at rejse sig, græde, brokke sig osv når han blev lagt. Det er så steget i styrke efterhånden. Nu begynder han straks at småbrokke når jeg feks skubber døren til ind til hans værelse, OG stadig har ham i armene (han ved jo hvad der nu skal ske). Når han så bliver lagt i sengen, skriger, sparker og går i bro af "hysteri". rejser sig etc. Det skal siges at jeg har prøvet at ændre taktik, synge, holde i hånd, gå, nusse, tage ham op til han har fået vejret igen etc. I aften prøver jesper (manden) at lægge ham i seng, om det ændrer noget. Han er nem at læse når han er træt, og tidspunktet for hans sengetid ændrer sig stort set aldrig, så han bliver ikke kørt ud hvar han er overtræt.
Har også tænkt muligheden for at det kan være ørene der gør ondt når han bliver lagt, så får det tjekket på tirsdag. Han tager ofte fat i ørene, men har ikke andre beskrevne"tegn" andet end det og gråd.
Har i nogle forslag ? kan i se noget ud af dette som jeg ikke kan ? Eller skal jeg bare sluge klumpen i maven og fortælle mig selv at, ja, det er bare en overgang.... men phuuuu altså :)
Anmeld