Ferie i teltvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.176 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. juli 2009

Ajna-vb

Vi har i år ikke planlagt sommerferie. De forrige to år har vi kørt til Italien, men i år har vi ikke villet køre så langt med en lille. Og så er det, at vi er begyndt at kigge på en teltvogn - altså en trailer hvori der ligger en telt man lige - vupti - kan slå op; Camp-let eller Combi Camp. Er der nogen der har erfaringer med sådan en fætter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2009

mariamiss6-vb

Kun at jeg har sovet en måneds tid i en camp-let... der var jo kun lige en stor seng, og så lige plads nok til at stå ved siden af sengen, og tage tøjet af.... Den var jo ganske udemærket at sove i synes jeg, men der er jo intet andet end en seng.... hvilket var nok for os på det tidspunkt, fordi den kun skulle fungere som soverum.

Anmeld

10. juli 2009

Ajna-vb

Jamen vi har kigget på en model, der har fortelt, så man også får plads til bord og stole. Og så er der jo et lille køkkenmodul også, så jeg kunne godt tænke mig at vide om det fungerer, hvis man camperer....

Anmeld

10. juli 2009

Pikora-vb

Det er simpelthen et genialt koncept! Den er ikke anderledes at køre med end en almindelig trailer; det er faktisk sådan, at man liiige skal HUSKE at den er der når man kører ;) . Den er super hurtig og nem at slå op og klappe sammen (meget hurtigere end at slå et telt op), og fordelen frem for telt er, at man ligger godt på ordentlige madrasser! Der er god plads til også at pakke bagage i den, og ovenpå den kan man pakke bord, klapstole, parasol og deslige. Køkkenet fungerer rigtig godt, og det kan jo lige klappes ud i bagenden, hvis man holder ind på en rasteplads og lige skal koge vand til en kop kaffe. Så: Thumbs up :klap: -Alt ovenstående er erfaringer med mærket CampLet; de andre kender jeg ikke. Eneste ulempe er fraværet af air conditioning :(

Anmeld

10. juli 2009

Pikora-vb

p.s.: ud over forteltet har vi en ekstra overdækning længere ude, så når vi er sydpå bruger vi forteltet til bagage og udstyr, og så sidder vi udenfor under overdækningen. Der kan også sættes halve sider på overdækningen til at tage evt. træk. Så: Rigtig god plads!

Anmeld

12. juli 2009

Ajna-vb

Tror at vi har fundet vognen nu :) Vi skal ud og se på en Combi-camp med fortelt og annex, så der er ialt 6 sovepladser (vi er fem i familien) - desværre er dem, der har den til salg på ferie i den nu, så vi kan først se den på søndag. Men hvis den er pæn osv køber vi den, og så er vi taget på camping ugen efter - glæder mig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.