scones

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. juli 2009

Caidas-vb

Jeg har fået en dårlig vane - hver gang jeg kommer til Roskilde Station, skal jeg bare ind og have en scone eller 2. Heldigvis er det højst en gang om måneden. Kunne godt tænke mig selv at bage dem, men mangler en idiotsikker opskrift.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2009

Det er stadig mig-vb

Mine unger (de store) bager altid de her: http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift_land_retter.php?id=27196&rettenhoved=78 Men er det nu klogt at sætte opskriften ind og blive medansvarlig for ædeorgie?? :laugh: Vi synes de er rigtig gode! Og nemme.

Anmeld

9. juli 2009

Titte-vb

Som skrevet på facebook, så får du lige min opskrift!!! Portionen er ikke så stor, men så når de ikke at blive tørre..... Bland 4 dl mel, 3 ss sukker, 2 tsk bagepulver, et nip salt. en god håndfuld chokolade. Tilsæt 1/4 l fløde Æltes igennem på bordet, rulles ud ca. 2 cm tykt. Stikkes ud m glas,pensles m sammenpisket æg, bages 15 min ca. v 225¤

Anmeld

12. juli 2009

Caidas-vb

Tak for opskrifter. Mine tænder løber allerede i vand. Ved dog ikke om jeg tør spise dem fra Titte, når der er fløde i - det bliver man jo ikke mindre af :unsure:

Anmeld

3. august 2009

Sofies mor-vb

Caidas skrev:
Tak for opskrifter. Mine tænder løber allerede i vand. Ved dog ikke om jeg tør spise dem fra Titte, når der er fløde i - det bliver man jo ikke mindre af :unsure:
Har du TOTALT overset de 375 gr smør :whistle:

Anmeld

3. august 2009

Caidas-vb

Ja Sofies mor - det havde jeg. Men det er jo også til en stor portion. Og jeg ved at de uanset hvad ikke er det bedste for kroppen, men smager bare så godt. Har dog ikke nået at bage endnu.

Anmeld

3. august 2009

Sofies mor-vb

God for indermaven ... skidt for ydermaven :laugh: Kommer fra hende der selv lige har fotæret gulerodsmuffins x 4 :blush: Dog over 2 dage :silly: MEN kors hvor er det dog osse hyggeligt med hjemmebag :uhm:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.