Emma er begyndt til sang og rytmik sammen med mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. september 2009

Bondepigen

Og hun nød det vist. Hun kiggede og pegede på alle de andre børn, og hyggede sig. Det er en gang om ugen, men hold da op, hvor var hun træt bagefter. Men hun har jo osse været i dagpleje for 3. gang i dag, så det er jo mange nye indtryk.

Der var en lille pige på 1½ år, der kom hen og dyttede Emma på næsen... Hun dyttede osse mig på næsen... Må sige børnene der ikke er generte, men det er bare dejligt. Håber Emma bliver ligeså fremmelig. Emma var osse meget interesseret i hende, og rørte ved hendes fødder og arme.

Det skal nok blive godt for hende....OG NU ER DER KUN 14 DAGE TIL HUN SKAL HAVE GIPSEN AF!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

TbCp

bondepigen skriver:

Og hun nød det vist. Hun kiggede og pegede på alle de andre børn, og hyggede sig. Det er en gang om ugen, men hold da op, hvor var hun træt bagefter. Men hun har jo osse været i dagpleje for 3. gang i dag, så det er jo mange nye indtryk.

Der var en lille pige på 1½ år, der kom hen og dyttede Emma på næsen... Hun dyttede osse mig på næsen... Må sige børnene der ikke er generte, men det er bare dejligt. Håber Emma bliver ligeså fremmelig. Emma var osse meget interesseret i hende, og rørte ved hendes fødder og arme.

Det skal nok blive godt for hende....OG NU ER DER KUN 14 DAGE TIL HUN SKAL HAVE GIPSEN AF!!!!

Ja er det ikke abre fantastisk.
Jeg er netop startet til anden sæson med LIva.
Hun ELSKER det bare og det er så fantastisk at se alle ungerne og så giver det bare noget rigtig dejligt mellem  mor/far og barn

14 dage!!! Wuuuhuuuu det er jo lige om lidt!

Anmeld

2. september 2009

oo

14 dage, virkelig?????? det er da helt vildt som tiden flyver (måske mere for mig end for Emma!). så kan hun rigtig komme ud og få strukket dansebenene og vifte rundt med sin blemås - der er altså ikke noget sødere end sådan en blemås der vrikker rundt

Anmeld

2. september 2009

Bondepigen

TbCp skriver:

Ja er det ikke abre fantastisk.
Jeg er netop startet til anden sæson med LIva.
Hun ELSKER det bare og det er så fantastisk at se alle ungerne og så giver det bare noget rigtig dejligt mellem  mor/far og barn

14 dage!!! Wuuuhuuuu det er jo lige om lidt!

Jo det er bare fantastisk. Dejligt at hun lærer at være sammen med andre.

Jeg har jo ellers socialfobi, men det er lidt specielt, for når jeg har Emma med, og det kun er en time om ugen så går det. Jeg vil gøre alt for, at hun ikke får samme problem som jeg. For det er så trist ikke at kunne tjene penge, så man havde lidt mere at gøre med, og hårdt med folks mistro, fordi de ikke kan mærke det på mig. Men de ser jo ikke, hvordan jeg har det indeni, og hvor ødelagt jeg er i kroppen, når jeg kommer hjem pga. spændinger. Selv mange i min familie har været mistroiske førhen, men nu er det vist ved at gå op for dem, at den desværre er god nok...

Ja 14 dage, det bliver bare så vildt!!!! Tror jeg vil spørge om vi må filme, mens hun får det af.

Anmeld

2. september 2009

Bondepigen

Tjuhl skriver:

14 dage, virkelig?????? det er da helt vildt som tiden flyver (måske mere for mig end for Emma!). så kan hun rigtig komme ud og få strukket dansebenene og vifte rundt med sin blemås - der er altså ikke noget sødere end sådan en blemås der vrikker rundt

Nej det er der nemlig ikke, og du aner ikke hvor meget jeg savner at se hende...det hele af hende. Og så skal hun godt nok med mor i badekar. Det er fem måneder siden hun har været i rigtig bad!!! Og hun har jo heller ikke kunnet ligge uden ble, så hun skal bare have lov at ligge så meget uden ble, så den stakkels numse kan få noget luft...

Anmeld

3. september 2009

Jules

bondepigen skriver:

13 dage tilbage Så er den af inden længe

Ihhh hvor herligt... Det lyder som en rigtig god aktivitet i har fundet der!

Anmeld

3. september 2009

Vingummien

Hvad koster det at gå til det?

Anmeld

3. september 2009

Bondepigen

suanne85 skriver:

Hvad koster det at gå til det?

Vi gå til det i KFUM huset her i byen, for børn fra 0-5 år. Børn under 1½ er gratis, ellers koster det 100 kr for et halvt år, så det er da til at overkomme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.