Md-scanning :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.996 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. juni 2009

Bellis-vb

Så har jeg idag været til MD-scanning.:) Jordemoderen der scannede mig, virkede noget sur. Og så skulle jeg ligge helt oppe i scanneren, så jeg lå halvt ude over briksen, og måtte klamre mig til hovedgærdet - smertefuldt, når man har ondt i bækkenet - også fordi hun hele tiden ville rykke på mig:angry: Hun sagde ikke meget - men fik da målene. Bebs er helt som den skal være, og en lille tyksak - 405gram, jeg er idag 20+5:laugh: Men jeg plejer jo også at få pænt store børn. Bagefter var jeg til lægesamtale, da jeg har fået KS - det varbare spild af tid. Lægen havde ikke en disse at sige, hun informerede mig om INTET. Jeg sagde jeg nægtede at få ve-drop, men ville ellers gerne føde, det ville hun skrive og så ville hun høre om der var andet ":dry: Øhh nej, nu er det jo jer, der har indkaldt mig" Hvad blev der af, at gennemgå hvorfor jeg fik KS sidst, om jeg var bange for noget, risici, procedure og den slags - men nej nej, godt jeg da ved lidt om den slags. Desuden kunne kvinden heller ikke se - hendes briller var SÅ fedetet. Damen der scannede mig, blødte dog noget op, da hun skulle kigge efter køn - hun tog god tid til det. Og her er Beviset så:P Hov billedet forsvandt og nu må jeg ikke uploade et nyt - prøver lidt nede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

mariamiss6-vb

nåh surt at det skulle være sådan nogle særlinge du stødte ind i. Jeg var nu rimelig heldig ved begge mine MD scanninger. Det var søde damer begge gange (eller rettere den samme søde dame begge gange), og hun tog sig gooood tid til at få nogle fine billeder, og tog sig god tid til at forklare hvad hun så og hvad hun kiggede efter....

Anmeld

8. juni 2009

Johannamor-vb

Ja, med min begrænsede scannings-erfaring kan jeg altså ikke se, om det er dreng nr. 5 eller pige nr. 1, der ligger i din mave... Selv kunne jeg aldrig se, at min den første var en dreng - pigen derimod var ikke til at tage fejl af...

Anmeld

8. juni 2009

Bellis-vb

Beviset:laugh: http://www.voresborn.dk/images/fbfiles/images/SL372233_kopi-29677421ba5a25db5707659f3ad14308.jpg

Anmeld

8. juni 2009

mørk-vb

Er det en tissemand?? :) Jeg har desværre heller aldrig kunnet udlede noget som helst af et scanningsbillede.. :dry: Men tillykke med den fine nuttegris, uanset kønnet :)

Anmeld

9. juni 2009

Bellis-vb

Haha ja, det er en lille tissemand:laugh: Så bliver mor til 5 drenge :klap:

Anmeld

9. juni 2009

Det er stadig mig-vb

Nemlig! Rigtige kvinder får fem drenge (og så en pige):laugh: :silly:

Anmeld

9. juni 2009

mørk-vb

Bellis skrev:
Haha ja, det er en lille tissemand:laugh: Så bliver mor til 5 drenge :klap:
Dejligt :) Der skal nok blive gang i butikken :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.