Jeg synes faktisk vi er meget lige..
Der hvor han fylder mest er mht tøjkøb til ungerne, pakning af kufferter, glo i tilbudsaviser, købe gaver. Jeg er IKKE en tøs der shopper - jeg HADER at shoppe!!! Med mindre jeg kan sidde i sofaen og gøre det over nettet.
Jeg står mest for indkøb af dagligvarer, i det jeg går hjemme.
Madlavning deles vi sådan ca 50/50 om - nogle retter laver jeg bedre end ham, og omvendt....
Han aflevere ungerne om morgenen - jeg henter - pånær om Torsdagen hvor han har fri.
Her har vi separate vasketøjskurve, vasker vores eget tøj og lægger selv vores eget tøj på plads.
Mht værktøj og den slags, er vi absolut lige dumme - så det betaler vi os fra.
Rengøring er også meget 50/50 uden vi dog holder øje....men somregl sover jeg længe på hverdagene, så han plejer at aflevere ungerne og gå hjem og tage et nap - han møder først kl 11.
Og så tager jeg resten i løbet af dagen....
Enkelte dag kan jeg dog godt finde på at stille uret til kl 7, bare for at få lidt morgentid sammen med ham og ungerne. Men jeg fortryder ofte når uret ringer...
Og her vil jeg godt indskyde, at han IKKE kom sådan! Jeg har genopdraget ham, manden er araber og havde visse principper, som jeg dog hurtigt fik pillet af ham....hvis altså han fortsat ville bo sammen med mig!!!:laugh:
Og hans bror, som også er gift med en amerikaner, er blevet lige så vel genopdraget:woohoo:
Og nu kan de slet ikke lade være - virkelig lærenemme mandfolk!!!
Anmeld