Jubii jeg er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. maj 2009

ano-vb

Jeg har termin d. 10 jan. 2010 med barn nr. 2:-) Jeg har en datter fra d. 21 dec. 2007 som hedder Anissa. Lidt om mig selv Jeg hedder Carina er 32 år og er gift med Martin. Vi har kendt hinanden i lidt over 7 år. Vi fik hjælp til Anissa da jeg har PSO som gør at min menstration er ureglmæssig og jeg ingen ægløsning havde så jeg blev insimineret i marts 07 og Anissa kom til verden i dec:-) Jeg er denne gang blevet gravid på naturens vejne jubii... Havde en spontan abort 10+3 her i dec. 08 som tog rigtigt hårdt på mig, men er nu kommet over det. (vil selvfølgelig altid ligge i baghovedet på en) Carina 7+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2009

mariamiss6-vb

super tillykke med graviditeten..... sejt at det er sket naturligt

Anmeld

29. maj 2009

LLK-vb

Tillykke herfra også, dejligt for jer

Anmeld

29. maj 2009

Webredaktøren-vb

Stort tillykke herfra også. hvor er det dejligt for jer, at det lykkedes naturligt denne gang :)

Anmeld

29. maj 2009

MetteNB-vb

Tillykke og held og lykke med graviditeten.

Anmeld

3. juni 2009

ano-vb

tja jeg tror vist ogs¨å jeg har termin i januar er fuldstændigt vanvitigt nå jeg sigdder her med to små ble børn i forvejen og tænker det må da kunne gå alligevel Oskar når vist lige at blive 3 år han er fra januar 2007 så fik vi Olivia i oktober sidste år og så fik jeg bare aldrig min menstra tion og er nu ca . i 8. uge hvis lægen ikke tager fejl for jeg har aldrig været særlig stor og jeg kan ikke helt få det til at passe med at jeg skulle være blevet gravid i april men nu tager vi det bare som det kommer og håber at nummer tre er bare halv så let som nr 1 og 2 for de er heldigvis rigtig nemme og rolige børn begge to og så har vi jo to fulde gadarober med tøj til begge køn ,så mon ikke det nok skal gå alt sammen selv om det ikke4 lige var planen , også slipper vi jo denne gang for fader skabs attest da vi efter 12 år blev gift i marts :)

Anmeld

3. juni 2009

Det er stadig mig-vb

Jamen tillykke til de gravide:)

Anmeld

3. juni 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Stort tillykke, jeg bliver helt glad om hjertet - TILLYKKE WebDebattør jeANNE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.