Gratis magasin - hvis webben får din adresse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2009

Webredaktøren-vb

Hej Mørk, Send din adresse til mig på tr@oxygen.dk Jeg ved jo at du har været oprettet længe ;) Det vil dog også være fint at opdatere din profil med adresse, da jeg i fremtiden løbende vil lave nogle konkurrencer for debattens brugere, og så skal jeg bruge adressen for at kunne sende præmierne ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

mørk-vb

Uhh, præmier!! :woohoo: Jeg får min adresse lagt ind med det vuns.. Og så sender jeg dig en mail med min adresse, så jeg kan glæde mig til lidt ferie-lektura :) Tak for det

Anmeld

17. juni 2009

mørk-vb

Jeg var lige inde for at lægge min adresse på min profil, men den var der faktisk allerede, så det havde jeg åbenbart allerede gjort, da jeg i sin tid oprettede mig.. Så hvis det alligevel kører automatisk, kan du bare ignorere den mail, jeg havde nået at sende dig, så jeg ikke får 2 blade.

Anmeld

17. juni 2009

Webredaktøren-vb

Det er helt i orden :)

Anmeld

18. juni 2009

Fru_Hansen-vb

Jeg har så smidt en mail til dig idag, ønsker mig junior i stedet for. :)

Anmeld

21. juni 2009

Heidi Nielsen-vb

Nogen der har en ide om hvornår man modtager det gratis magasin ??? Kan se der er mange der har fået og jeg har stadig ikke modtaget mit....

Anmeld

23. juni 2009

Webredaktøren-vb

Der er så vidt jeg ved ikke nogle, der har fået det gratis magasin endnu, men moderatorerne har fået deres, da det sendes ud seperat. Abonnementsafdelingen har fået listen, så det ligger i deres hænder, hvornår I kan hente litteratur i postkassen :P

Anmeld

25. juni 2009

Fru_Hansen-vb

Jeg fik mit blad i dag, mange 1000 tak. :)

Anmeld

30. juni 2009

Heidi Nielsen-vb

Så kom mit blad endelig.....takker mange gange :O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.