Din favorit is?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2009

Det er stadig mig-vb

WebDebattør jeANNE skrev:
Uhh... er det Manolo Gelato? i nr. 99? Vi var der i går! Det er altså ufattelig god is! Men også lidt dyrt -:blink: WebDebattør jeANNE
Det er også den mine unger altid ved hen hos - ja, og manden!! Så plejer jeg at hygge i Blockbuster imens:) Men det er rigtigt nok, de har en rigtig god is....hvis det endelig SKAL være.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

linebang-vb

Uhm jeg elsker Zapp isen, det er den bedste is fra da jeg var barn, og nu kom den jo igen for nogen år siden :cheer: ellers er jeg også helt vild med alt is fra paradIS

Anmeld

28. maj 2009

Lars F-vb

Min favorit er café affogato - en god vanilieis med en rigtig kraftig espresso hældt over. Yum. Men ellers er ParadIS OK, når man nu ikke lige kan smutte forbi Rom eller Catania når man har lyst til is. Deres mint, pistacie, kaffe er gode. Andre gange kan jeg for lyst til ting som Ben & Jerry New York chocolate fudge. Det er lidt vammelt, men i små portioner er det godt. Og så er der naturligvis min hjemmelavede - skal det være jordbæris og denslags, så vil jeg helst selv. Jeg laver nogen gange æbleis, og det er rigtig lækkert.

Anmeld

29. maj 2009

MetteNB-vb

Jeg er ganske vild med is....... i rigtig mange varianeter. Tror dog, at den jeg igennem årene har spist flest af er KUNG FU, så den får min stemme.

Anmeld

2. juni 2009

Heidi Nielsen-vb

Nåhhhh ja KUNG FU is.....:P MUMS :P den får også lige en stemme fra mig :) Dem har jeg delme også spist alt for mange af....de er fantastiske på en varm sommerdag.....som den igår fx. ja der spiste jeg så lige en KUNG FU.....:P :P

Anmeld

2. juni 2009

Bellis-vb

ALLE IS :laugh: Men på toppen er : Italiensk Is ParadIS KungFu (især god mod kvalme - og tømmermænd:silly: ) Og en god gammeldaws, med softice, guf, flødebolle og syltetøj - bare så man kan trille hjem :whistle:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.