Ja min søster skal giftes om 14 dage, og vi har holdt polterabend for parret, igår.
vi startede med at samles herhjemme nogle af os, mens resten kørte direkte hjem til dem selv. vi mødtes så et par meter fra deres hus, og gik i samlet flok ind med morgenmad under armen, til 16 mennesker. Vi hyggede og spiste morgenmad, et stykke tid. Derefter fortsatte vi så hjem mod mig, både mænd og kvinder. brudeparret i min fars bus, og resten af os fordelt i bus og andre biler.
Vi stoppede bussen ved skolen nær mit hjem, og stoppede parret i hver en sumodragt, og lænkede dem sammen med håndjern. Herfra skulle de så gå hjem til mig, ca. 500 meter.
På halvvejen, blev de sendt ind i brugsen, for at købe en fodbold. ikke med noget særligt formål, andet end at give folk et godt syn, og lade Stina og Mads lide lidt.
Hjemme ved mig, var de godt trætte af gåturen med de tunge dragter. Men de blev alligevel bedt om at at snuppe en brydekamp, og vi morede os alle over dem.
Herefter spillede vi alle lidt forskellige havespil, og dyrkede lidt mere sumo, mens vi spiste sandwiches og drak lidt forskelligt.
Ved 13:30 tiden blev drengene sendt væk. De kørte på vikingepladsen, hvor gommen lærte at fægte med vikingesværd, og de kastede med økser, og drak nogle bajere. Derefter tog de ud og bowlede, og bagefter på kineseren.
Efter kineseren fiskede de et par timer, og kom så herhjem hvor de sad hos min far og drak og hyggede sig lidt.
I den samme tidsperiode sendte vi bruden til 1 times massage. Og vi tøsesnakkede i haven, og spiste raclette og fondue.
Da vi havde spist, var der surprise dildoparty, og det var rigtig hyggeligt. Vi fik snakket en masse om hvordan man hyggede i de små hjem, og fik gode råd af dildodamen, som var rigtig skæg, og faldt lige ind i vores samtaler, og endda endte med at blive næsten 1 hel time længere en planlagt.
Da vi alle havde fået købt en masse nye venner, og bestillingssedlerne var gemt af vejen, hentede vi drengene ned, så de kunne få sig et kig på de sager damerne ikke havde hjemme i skuffen. det kom der ret meget sjov ud af, og jeg tror at de fleste glædede sig til at komme hjem i kanen bagefter.
Og resten af aftenen fik vi sjove drinks, bajere, slik og chips, kaffe, og spillede lidt terningespil og et enkelt spil UNO.
Det var rigtig hyggeligt, og aftenen sluttede først ved 02:30 tiden tror jeg...
rigtig hyggeligt var det sgu.... og en succes, på trods af lidt startproblemer, som ikke er nævnt her.
Skal lige siges at gommen havde fået besked på at holde konen hjemme, der var på forhånd skaffet pasning til børnene. Og der var slet ingen problemer med at kidnappe parret. Gommen havde kun fået at vide at det var Bruden der skulle afsted. Men vi snuppede jo så dem begge.
Anmeld