hvad holder dig vågen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. maj 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Hvad kan ødelægge din nattesøvn Lige nu sover jeg utroligt dårligt, fordi overboens barn græder hele tiden. Ikke nok med jeg vågner ved lyden, men så kommer jeg også til at ligge og spekulere på, hvorfor det barn dog græder så meget. Skal jeg gøre noget? - hvad skal jeg gøre? – er familien helt normal? Hvad kan ødelægge din nattesøvn? Er det økonomi, parforhold, arbejde eller venner der holder dig vågen om natten? WebDebattør jeANNE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2009

Bellis-vb

Måske barnet har kolik eller andet?? Hvis du møder dem i opgangen, så kan du jo spørge om det ikke er en ked af det lille én, de har fået - bare sådan på en god måde - og se reaktionen. Men nej, bliver ikke holdt vågen af det store - kan sove fra næsten alt. Eller lige for tiden vågner jeg hver 1/2 time, fordi jeg skal vende mig - så mit bækken holder mig vågen - kan ikke rigtig ligge godt mere.

Anmeld

23. maj 2009

Fru_Hansen-vb

Min krop holder mig vågen forstået på den måde at jeg pga smerter ikke kan holde ud at ligge længere end til typsik kl. 03.00 i min seng, så der slutter natten gerne. Ellers kan fuglekvider også holde mig vågen især når jeg først kommer til at lytte efter det, så hører jeg det hele tiden. :angry:

Anmeld

23. maj 2009

Det er stadig mig-vb

Jeg ELSKER fuglekvidder når jeg skal sove!!!:) Men jeg kan fandeme holde mig irriterende vågen, hvis nogen holder fest og spiller dårlig musik - eller god musik, som jeg kommer til at ligge og synge med på:ohmy:

Anmeld

23. maj 2009

Caidas-vb

Forleden nat var det lynene og den trykkende varme. Som holdt især Freja vågen og dermed på skift hendes far og jeg. Hun svedte og havde mareridt - vågnede ikke helt, men fik øje på noget og skreg op. så hun var næsten utrøstelig. Jeg fik vel sammenlagt 3 timers søvn, og det kun fordi faren tog sig af hende lidt. un var selvfølgelig fuldstændig frisk og uberørt af det dagen efter. Ellers kan jeg sove fra alt

Anmeld

24. maj 2009

Titte-vb

Hvis jeg drikker kaffe om aftenen, om det så bare er men enkelt kop, så går der lang tid inden jeg sover. Fuldmåne holder mig også vågen....... Og lige for tiden er det en hunkt i løbetid, OG DET ER IKKE MIN EGEN KAT, for den har fået motoren pillet ud da den var en stor killing og lige var gået i løbetid.............. Spekulatoner kan også forstyrre min søvn, så ligger jeg og vender og drejer mig, og sover meget uroligt når jeg sover.............

Anmeld

24. maj 2009

Bellis-vb

I nat bliver det sikkert smerter. Har været rigtig dårlig idag, så har ligget i sengen hele dagen - og nu gør mit bækken bare så ondt :sur: Ellers er fluer bare belastende, de skal ikke være i mit soveværelse. Ellers kan jeg som nattevagt, sove fra det hele (næsten)

Anmeld

25. maj 2009

Pia S-vb

Hvis min store dreng gerne vil ligge i "smørhullet" kan jeg godt have svært ved at sove. Han ligger nemlig lige så gerne den ene vej som den anden. Ellers skal der en del til at holde mig vågen. Hvis jeg vågner og manden snorker, har jeg til gengæld svært ved at falde i søvn, men jeg bliver ikke vækket af hans snorken!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.