Vi herhjemme er simpelhen kommet ind i en meget dårlig rytme, vi skændes hver dag og er om små ting, kan være om f.eks hvad butik vi skal købe et rugbrød og så køre det simpelhen ud i et kæmpe høj rystet skænderi om alt og ingenting hvor det ender med vi faktisk skændes om hvem der startede skænderiet. Lyder vildt underlig men sådan er det desværre.
En ond cirkel vil jeg sige, og lige så tit som vi skændes bliver vi også enige om at vi skal tage os sammen da det jo også går ud over vores barn.
Da vi i går aftes efter vi var kommet i seng begyndte igen, kan faktisk ikke huske over hvad, men kørte virkelig langt ud kunne jeg bare mærke at min krop ikke kan holde til det her ret meget længere, og der skal bare ske noget nu eller bliver jeg nødtil kun at tænke på mig selv og barnet og flytte.
Uanset hvor høj jeg elsker manden, men det her kan jo ikke blive ved, hverken for mig, barnet eller kæresten. Ingen er fortjent med det.
Men ved bare ikke hvordan man stopper denne onde cirkel også selvom at vi begge gerne ville undgå at skændes.
Kan sørgeligt nok ikke huske en dag hvor vi ikke har haft en skænderi, meget sørgeligt.
Anmeld