Er der nogen af jer, der har prøvet ø-lejr eller højskolefamilieferie? Læste en artikel om sidstnævnte for et stykke tid siden og synes faktisk det lyder lidt fedt. Der er forskellige temaer, så man kan vælge efter temperament og lyst og man får maden serveret hver dag. Nice :)
Kiggede så lidt på ø-lejre også og det lyder jo sådan set også meget godt. Men ved ikke, om det i virkeligheden ville være noget for mig; Jeg er ikke udpræget socialt anlagt og mindre rummelig end godt er og jeg kan lynhurtigt få nok af andre mennesker :blush:
Desuden kan jeg fra min ungdom huske en brochure om netop ø-lejr, som vi fik meget sjov ud af. Det sygeste eksempel jeg kan huske, var en ø-lejr hvor temaet var "flirt og fodnus" :blink: Prøv lige at havne der! Der ville lynhurtigt gå Dolph i mig og jeg ville uden tvivl gå hen og blive direkte aggressiv :laugh:
Men det var jo i midt-80'erne, så der er sandsynligvis sket meget siden da, men alt andet lige er det jo en ferieform, hvor succesen afhænger af, om man falder i hak med de andre deltagere.
Nogen erfaringer anyone?
Anmeld