Ø-lejr & højskoleferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. maj 2009

mørk-vb

Er der nogen af jer, der har prøvet ø-lejr eller højskolefamilieferie? Læste en artikel om sidstnævnte for et stykke tid siden og synes faktisk det lyder lidt fedt. Der er forskellige temaer, så man kan vælge efter temperament og lyst og man får maden serveret hver dag. Nice :) Kiggede så lidt på ø-lejre også og det lyder jo sådan set også meget godt. Men ved ikke, om det i virkeligheden ville være noget for mig; Jeg er ikke udpræget socialt anlagt og mindre rummelig end godt er og jeg kan lynhurtigt få nok af andre mennesker :blush: Desuden kan jeg fra min ungdom huske en brochure om netop ø-lejr, som vi fik meget sjov ud af. Det sygeste eksempel jeg kan huske, var en ø-lejr hvor temaet var "flirt og fodnus" :blink: Prøv lige at havne der! Der ville lynhurtigt gå Dolph i mig og jeg ville uden tvivl gå hen og blive direkte aggressiv :laugh: Men det var jo i midt-80'erne, så der er sandsynligvis sket meget siden da, men alt andet lige er det jo en ferieform, hvor succesen afhænger af, om man falder i hak med de andre deltagere. Nogen erfaringer anyone?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2009

MetteJ-vb

Jeg har aldrig prøvet, men tit overvejet højskolen, aldrig ølejr. Har det ligesom dig, så jeg ville sgu nok blive ret upopulær:angry: Der er rift om pladserne, så jeg håber ikke, at det er sommerferien i år, du er ved at planlægge?

Anmeld

21. maj 2009

mørk-vb

Nej, nej skulle ikke være i år, det løb ER vist kørt. Læste godt, at man vist skal være ude i virkelig god tid, så nu må vi se til næste år :)

Anmeld

22. maj 2009

MetteJ-vb

Ja, man skal vist være ret hurtig ude. Jeg har kigget lidt på en højslole i Hou. De havde nogle familiekurser, som virkede ret spændende. Der er over seks mellem mine børn, så det er jo forkelligt, hvad de synes er intressant. Ej, nu bliver jeg da helt hooked på at planlægge næste års ferie:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.