SIkke en opførsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. september 2009

TbCp

Ja..ikke Livas opførsel, nej mors og fars.

Her den anden aften ville Liva bare ikke lægge sig til at sove, hun nægtede at komme ned at ligge og råbte og skreg.
Det endte med at både jeg og Carsten fjollede rundt for at få hende ud af hendes "surhed"....

Jeg hoppede rundt som en anden abekat og Carsten stod med Livas dyne over hovedet.

Så kom jeg til at kigge på os og jeg brød sammen af grin. Carsten kiggede ud under dynen og begyndte også at grine.
Hold fast altså, hvad havde vi lige gang i
Fjoller rundt som nogle forfærdelige tosser for at få vores datter til at sove.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Ja..ikke Livas opførsel, nej mors og fars.

Her den anden aften ville Liva bare ikke lægge sig til at sove, hun nægtede at komme ned at ligge og råbte og skreg.
Det endte med at både jeg og Carsten fjollede rundt for at få hende ud af hendes "surhed"....

Jeg hoppede rundt som en anden abekat og Carsten stod med Livas dyne over hovedet.

Så kom jeg til at kigge på os og jeg brød sammen af grin. Carsten kiggede ud under dynen og begyndte også at grine.
Hold fast altså, hvad havde vi lige gang i
Fjoller rundt som nogle forfærdelige tosser for at få vores datter til at sove.

Nok ikke lige det der hjælper bedst

Men er bare en af de øjeblikke man bare aldrig glemmer, hvor man lige kigger hinanden i øjnene og er flad af grin, syntes det giver et ekstra kick mellen en

Anmeld

2. september 2009

iln

Jeg synes det er fedt I gør det. Alt for mange er aaaaalt for seriøse og jeg holder altså på (erfaringer fra min lærertid i folkeskolen godt nok) at hvis man ter sig ligesom barnet, så kan barnet i de fleste tilfælde godt se hvor dum en opførsel det er

Anmeld

2. september 2009

Sweet1978

Ha ha - ja ikke lige min stil men sjovt i al fald

Anmeld

2. september 2009

JustAnotherName

Sådan en stund har vi netop haft i køkkenet for en god times tid siden.
Bianca hjalp med at bære bordskånere ud efter maden, mens Celina skreg i stuen - utilfreds over at ligge der alene.
Kenneth går ind og tager Ceina op og danser rundt med hende, og Bianca hopper med ude i køkkenet...med kun sko på den ene fod, og jeg stod med gryde og viskestykke og sang og hoppede, og vi slog os på numserne og lavede krumspring 

Kom også til at grine da jeg så vores hulla-bulla køkken.
Bianca synes det var fedt og sagde "mere, mere" 

Det er da skægt at gakke ud og fjolle rundt engang imellem!

Anmeld

2. september 2009

Bondepigen

Hihi, det gør Ove og jeg hver dag.... fjoller altså, lige inden hun skal i seng. Det er som om, det er godt for hende, at vi begge to fjoller lidt rundt med hende inden hun skal sove. Så falder hun nemlig nemmere i søvn.

Det er i hvert fald en god måde for os, og så er det da osse meget skægt at fjolle. Det holder jeg aldrig op med.... jeg er i hvert fald i god kontakt med mit indre barn...hihi.

Det er det vi gør...vi synger ikke godnatsang og vi læser ikke historie, nej vi fjoller lidt, og så giver vi hende bamse Henning og sutten. Giver hende og bamse Henning et kys og går. Så ligger hun og snakker lidt til hun falder i søvn.

Jeg skreg også af grin en dag, jeg kom ind i soveværelset, der lå Ove med en af Emmas kyser på og fjollede med hende. Det var et syn for guder...!!

Anmeld

2. september 2009

TbCp

Dejligt at høre at vi ikke er de eneste SÆRE   mennesker på denne jord!!! 

Men jeg er glad for vi ikke har kamera oppe i Livas værelse. Tænk hvis nogen så os De ville ihvertfald få sig et godt grin

Anmeld

2. september 2009

Bondepigen

TbCp skriver:

Dejligt at høre at vi ikke er de eneste SÆRE   mennesker på denne jord!!! 

Men jeg er glad for vi ikke har kamera oppe i Livas værelse. Tænk hvis nogen så os De ville ihvertfald få sig et godt grin

Jamen er det så slemt, hvis nogen skulle få sig et godt grin over jer? Så har I da gjort nogen glade den dag....

Synes i øvrigt I lyder vildt søde

Anmeld

2. september 2009

TbCp

bondepigen skriver:

Jamen er det så slemt, hvis nogen skulle få sig et godt grin over jer? Så har I da gjort nogen glade den dag....

Synes i øvrigt I lyder vildt søde

HEhe tror nu alligevel jeg helst holder det inde for vores 4 vægge

Anmeld

2. september 2009

Bondepigen

TbCp skriver:

HEhe tror nu alligevel jeg helst holder det inde for vores 4 vægge

Ja, man skal jo osse have lov til at have lidt for sig selv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.