Stakkels dig :laugh:
Jeg havde de samme fordomme inden vi drog afsted (tak for gaven min skønne mand :blink: ) og jeg må sige at de blev desværre ikke afkræftet.
Virkelig ikke et sted for mig! Jo, hytten var hyggelig nok og jeg kunne sagtens tilbringe en weekend der igen, men kun i hytten. Men selve badelandet und so weiter måtte gerne holde lukket for min skyld :laugh: Eiii, det var ikke til at holde ud! Men ungerne elskede det og spørger tit hvornår vi skal afsted igen! Og det hjælper jo heller ikke på det at farmor er flyttet ned ved siden af, så hver gang nogen nævner ordene "besøge farmor" så vil ungerne i Lalandia :angry:
Jeg har lidt overvejet at bilde dem ind at jeg ikke kan tåle Lalandia, ligesom jeg ikke kan tåle katte (kan ikke fordrage de kræ!!)
Men til Jer som har fordomme om BonBon Land, dem kan i altså godt pakke sammen! :silly: Det er et fantastisk sted for børn. Netop FOR børn og KUN for børn. Ja ja, vi synes måske det er hyggeligere osv i Tivoli, men hvor stor pris sætter børn på blomsterne og lysene i Tivoli? Mine gør ikke (endnu). I BB land er der KUN børnefigurer og ALT er henvendt til børn. Og min den store synes det er skide skægt at skulle prøve 'hundeprutten' eller 'klaptorsken'. Det er jo forlystelser på samme plan som i alle andre parker, de hedder bare noget sjovere.
Overalt i BB land er der græsarealer med bænke, så der er rig mulighed for at spise sin medbragte frokost. Eller tag en engangsgrill med, det er der mange der gør. Jeg vil ikke anbefale deres restauranter, det er junk at værste kvalitet :pinch:
Vi tager altid en kæmpe køletaske med lækre sandwich, kolde sodavand, lidt lækkert frugt og et øl eller to med. Lejer en trækvogn og så derud af :)
Når indgangen er betalt er alt gratis og vi bruger gerne en hel dag dernede. Og ungerne sover så dejligt i bilen hjem!
Så afsted med jer :woohoo: :silly: :woohoo:
Anmeld