At tabe sig efter en graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.049 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. maj 2009

Ajna-vb

Jeg fik jo en datter d. 22 april og er bare SÅ træt af min figur!! Hver gang jeg er gravid, tager jeg meget på, og denne gang var ikke en undtagelse. Jeg fik hevet 26 kg på under graviditeten og de 17 sidder der så endnu. De andre gange tabte jeg mig relativt hurtigt men denne gang sker der bare ikke noget!! Jeg får myrekryb ved tanken om at skulle tage et par shorts på (som om jeg kan passe dem :angry: ) og at skulle vise mig offenligt i badetøj er da helt utænkeligt!! Nogen, der har nogle gode tips til et hurtigt vægttab?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Ammer du? Webdebattør jeANNE

Anmeld

18. maj 2009

Webredaktøren-vb

Den 22. april er da også kun en måned siden :) Jeg gik nogle gode lange ture med barnevognen og skar lidt ned på de søde sager, og så raslede de 15 af de 18 kg af. De sidste 3 blev siddende, og der skal vist lidt seriøs træning til at komme af med dem :huh:

Anmeld

18. maj 2009

Ajna-vb

Ja, jeg ammer hende; Men hvis man skulle tabe sig af det - hvor lang tid går der så? I sidste uge begyndte jeg på de lange gode ture med barnevognen og jeg er også begyndt at spise fornuftigt igen, men hold da helt op, hvor er jeg utålmodig! Jeg har ALDRIG vejet så meget, som jeg gør nu:blush:

Anmeld

19. maj 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Det er for tidligt at panikke - og 17 kg forsvinder jo ikke på en uge. Det tog mig i 6-7 måneder at smide de ekstra kg! Jeg tror jeg ammede dem af. Og så tabte jeg mig også på grund af søvnmangel. Så når den lille græder om natten, er det godt for vægttabet. Jeg ville ikke gå på decideret kur, før du er holdt med at amme. WebDebattør jeANNE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.