Vestamager Naturcenter - anbefaling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. maj 2009

Pia S-vb

Måske skal den ikke lige ligge her - men det kommer den altså til! I lørdags var vi med klassen på Naturcenter Vestamager. Hold da op et fedt sted. Det kan anbefales. Vi havde en super tur, selv om det tissede ned. Vi grillede pølser og spiste kage. Forældrene hyggede og børnene løb rundt og legede. Der er legepladser, ponyer (100 kr for en halv time :angry: ) vandhuller hvor man kan fange igler :blink: og andet småkravl, udstillinger og meget andet. Der var også et traktørsted, hvor man kunne købe lidt mad og drikke. Der er fine toiletforhold og det er også muligt at besøge stedet i kørestol. Ved ikke om det her nærmest er et reklameindslag - men i hvert fald en varm anbefaling.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Jeg er også vild med stedet. Der har godt nok ikke være ponyer, mens jeg har været der. Men der er virkeligt skønt. Og det er tæt på Metroen. Webdebattør jeANNE

Anmeld

18. maj 2009

kongster-vb

Vi har holdt børnefødselsdag derude og det var perfekt. vi var 5 forældrepar og vi tog metroen med alle ungerne (super nemt, det gør de jo også i skolen, så de stillede bare op to og to med deres gå-makker og var klar til afgang) Så lavede vi skattejagt i det kæmpestore område derude og bagefter fik vi boller og kakao i caféen. Super nemt og en forrygende dag for børn og voksne. Det var første gang jeg har syntes at en børnefødselsdag sluttede for tidligt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.