Børn må tidligst sidde bag på en cykel, når de er 10 mdr., men der findes ligge-anordninger, så selv små babyer kan transporteres i en ladcykel.
Jeg ved ikke, hvor gammel din dreng er, men hvis han ikke er stor nok til at sidde bag på cyklen kan det være, at I bare skal have et par måneder til at gå, hvor I har en lidt for lang gåtur med barnevognen, før han så er parat til at komme bag på cyklen.
Jeg synes i høj grad, at man skal forsøge at tænke langsigtet, når man køber de der dyre ting, man har brug for til sit barn. Ungerne vokser så hurtigt, og selvom det er svært at forestille sig "det næste skridt" i udviklingen, så er det der måske allerede om en måned.
Derfor: Ingen gode råd fra mig, kun en opfordring til at tænke langsigtet på jeres behov.
Prøv et par ladcykler - de er meget forskellige - og og prøv så at forestille dig, hvordan du vil have det med at komme rundt i byen - i vuggestue, på arbejde, med indkøb osv. Hvordan er jeres rutiner? Hvem skal hente og bringe, har I bil osv.
Anmeld