erfaringer med babytegnsprog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.660 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. maj 2009

WebDebattør jeANNE-vb

erfaringer med baby tegnsprog Jeg har lige talt med min veninde, der går hjemme på barsel. Og hun er ved at lære hendes baby – babytegnsprog. Det ser ud til at virke, i dag har babyen, på 6½ måned, sagt drikke og mor med hænderne. Er det ikke utroligt? Har i erfaringer med babytegnsprog? WebDebattør jeANNE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2009

KristineLorenzen-vb

Jeg håber virkeligt at det virker. Jeg har købt dvd'en, er i gang med at læse bogen etc... Jeg har fået af vide at det hjælper med indlæringen, navnligt når mor og far taler hver sit sprog.

Anmeld

16. maj 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Min veninde siger det virker, og hun er pædagog, så det må jo passe:) WebDebattør jeANNE

Anmeld

16. maj 2009

MetteNB-vb

Jeg har ikke brugt rigtigt tegnsprog, men har til begge banditter understøttet mit talesprog med egne hjemmelavede tegn - som gav mening for mig. Jeg har også haft god gavn af det, og begge drenge har også tidligt kunne give meldinger om, hvad de ville have. Så jeg tror på, at det virker, især hvis man går mere intenst og aktivt til den.

Anmeld

16. maj 2009

MetteNB-vb

P.S.: Synes dog ikke, man skal gå i "panik", hvis der ikke kommer hurtige resultater og ens barn begynder at snakke m hænderne. Der kommer jo talesprog på på et tidspunkt ;) - og størstedelen af alle forældre ved jo godt, hvad deres små pus vil - i hvert fald efter et par ihærdige gæt ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.