Spray tan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. maj 2009

TinaK-vb

Har I prøvet det og virker det? Er ret bleg (rødhåret med fregner) men skal til bryllup her i juni, og kunne godt tænke mig at prøve at være bare lidt brun :cheer: Såå: erfaring søges

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2009

mørk-vb

Har ikke prøvet spray tan, men har faktisk fornylig prøvet at bruge selvbruner og det virker! :blink: Jeg har heller aldrig været den nougatbrune type, men efter at jeg har fået den yngste, er det som om at jeg overhovedet ikke kan blive ordentligt, uanset hvad jeg gør. Så da jeg stod og skulle på ferie og ikke havde lyst til at blive lagt mærke til som hende med de selvlysende stikkelsbærben og ditto fødder, købte jeg i et anfald af desperation en tube Dove selvbruner i Netto til en 40'er. Kan huske selvbruner fra "gamle dage" og der var det virkelig fælt; man blev nærmest gulerodsfarvet og det var umuligt at få det smurt jævnt ud, så det ikke dannede striber eller plamager. Men der er åbenbart virkelig sket noget på selvbrunerfronten, for det her produkt er aldeles glimrende; man bliver pænt, ensartet gyldenbrun på en naturligt udseende måde. Det er nemt at smøre ud og farver ikke sindssygt meget, så man kan regulere styrken over flere dage evt. Det hedder Dove Summer Glove og fåes såvidt jeg husker i 2 styrker. Må hellere sige, at jeg kun har brugt det på underben og fødder, så til en start ville jeg nok være lidt varsom med at smøre på ansigt, bryst, arme og de mere synlige steder. God fornøjelse :)

Anmeld

15. maj 2009

Caidas-vb

Du kunne jo også prøve et af de steder hvor det bliver sprayet på. Der må da være eksperthjælp at hente. Jeg har aldrig selv brugt noget, andet end natursol

Anmeld

15. maj 2009

TinaK-vb

Det er sådan en "spray-farve-på" ekspert jeg søger -jeg vil nemlig gerne prøve at få det sprayet på af en proffesionel.. Bruger også selvbruner normalt, men det kan ikke gemmes af vejen under tøj denne gang, hvis det går helt i udu for mig.. JEg skal nemlig have stropløs kjole på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.