Har ikke prøvet spray tan, men har faktisk fornylig prøvet at bruge selvbruner og det virker! :blink:
Jeg har heller aldrig været den nougatbrune type, men efter at jeg har fået den yngste, er det som om at jeg overhovedet ikke kan blive ordentligt, uanset hvad jeg gør. Så da jeg stod og skulle på ferie og ikke havde lyst til at blive lagt mærke til som hende med de selvlysende stikkelsbærben og ditto fødder, købte jeg i et anfald af desperation en tube Dove selvbruner i Netto til en 40'er.
Kan huske selvbruner fra "gamle dage" og der var det virkelig fælt; man blev nærmest gulerodsfarvet og det var umuligt at få det smurt jævnt ud, så det ikke dannede striber eller plamager. Men der er åbenbart virkelig sket noget på selvbrunerfronten, for det her produkt er aldeles glimrende; man bliver pænt, ensartet gyldenbrun på en naturligt udseende måde. Det er nemt at smøre ud og farver ikke sindssygt meget, så man kan regulere styrken over flere dage evt.
Det hedder Dove Summer Glove og fåes såvidt jeg husker i 2 styrker. Må hellere sige, at jeg kun har brugt det på underben og fødder, så til en start ville jeg nok være lidt varsom med at smøre på ansigt, bryst, arme og de mere synlige steder. God fornøjelse :)
Anmeld