Skrevet fra min arbejdsplads:
Jamen, jamen - jeg har ikke kunnet komme ind på debatten her fra min egen pc i flere måneder. Der kommer en boks, der hedder "Kritisk information", som fortæller, at jeg ikke har adgang til siden - jeg ved virkelig ikke, hvad jeg har gjort galt??
Jeg skal så kontakte webmaster, men det kan jeg ikke komme til, fordi jeg ikke kan komme ind...
I stedet for at gøre noget - fx skrive fra arbejdet som nu - er jeg så bare blevet lidt mopset og har holdt mig til Juniormag. Men der er jo ikke nær så meget gang i debatten som her, så det er jo uholdbart, kan jeg godt se!
Omkring bogstaver på klasser aner jeg ikke, hvorfor det er forskelligt fra skole til skole - jeg gik selv i privatskole, og der hed vi x og y, måske bare for at gøre det lidt anderledes? Ellers hedder de a,b,c osv. på alle de skoler, jeg kender.
Og så er det faktisk rigtigt, at A er rødderne, B småsære og C duksene - jeg har altid C-klassen, og de klarer sig altid bedst til prøverne, så noget må der være om det. Efter ferien er der desværre kun to 7. klasser, så der skal jeg have A - det går jo aldrig godt...
Anmeld