Motion som gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. maj 2009

Webredaktøren-vb

Dyrker/dyrkede du motion gennem hele graviditeten og hvad fungerede for dig? Jeg cyklede gennem hele graviditeten :cykel: og de sidste par måneder var jeg på et gravid-yoga-hold, hvilket var glimrende. Svømning har aldrig rigtigt sagt mig noget, men det var flere af veninderne glade for. ... nu har jeg ikke rigtigt fundet tid til motionen efter fødslen, men nu går jeg snart i gang :motion:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Jeg dyrkede ikke motion de første fem måneder, for jeg kastede op hvis min puls steg - bare en lille smule. Efter 5. måned begyndte jeg at cykle, men på et tidspunkt var min mave stå stor, at lynlåsen på min jakke sprækkede mens jeg cyklede – så stoppede jeg med det. WebDebattør jeANNE

Anmeld

4. juni 2009

ano-vb

Jeg havde det godt hele graviditeten. Jeg dyrkede body pump indtil 5 uger før termin og det var rigtig godt. Jeg kom hurtigt igang med det igen efter fødslen, da der var morgenhold og vi måtte tage de små med. Badminton måtte jeg stoppe med 3 mdr henne i graviditeten, da det gjorde ondt. men så gik jeg også igang med at svømme. Mangler desværre stadig at tabe 6-7 kg. De sidder lige på maven, har ikke ammet ret længe og bla. derfor er de der endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.