Dukker Madeleine mon op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2009

Det er stadig mig-vb

Hvis lig er nedgravet, så dukker de somregl op igen da dyrene kan lugte liget, og begynder at æde af det - men når der er tale om et lille barnelig, så bliver det ret hurtigt ædt, og de små knogler kan også ædes eller spredes....og så er der jo varmt i Portugal, så klimaet får også et lig til at rådne ret hurtigt. Men hvis nogen skulle grave liget ned i en taske eller lignende, så er der større chancer for at det senere kan blive fundet, bare som skellet. Eller på et tørt skyggefuldt sted uden for mange dyr - helst nedgravet et par meter under jorden hvor der er køligt.....og gerne i tørt/sandet jord. Eller dumpet i havet i en plastikpose! Det ville også kunne fungerer...... Og kunne man så bare finde lidt knogle og lidt hår, jamen så er vi ved at være der!!:) Ville selvfølgelig være at foretrække at hun blev fundet i et andet land i levende live og med en stor vaffelis i hånden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2009

MetteNB-vb

Ja. Jeg ved dæleme ikke, hvordan det har kunnet lade sig gøre, og hvem der står bag. Har jo selv været i debattråden i forhold til, at jeg troede, det var forældrene, da jeg næsten ikke kan forestille mig, hvordan det ellers har været muligt. Modsat kan jeg slet ikke forestille mig, at forældre kan gøre noget sådant..... ved godt, det sker, men det er bare så vanvittigt!! Jeg tænker nogle gange som Helene K, at hun en dag bare dukker op af det blå - men jeg tror det ikke. Ganske som tidligere håber jeg, at de finder hendes lig (når det nu i min teori ikke er muligt i live), så der kan komme en afklaring på sagen. Forældrene vil i hvert fald altid være stemplede, hvis hun ikke bliver fundet. Kan godt være, de ikke er/kan blive dømt, men de vil i hvert fald i manges øjne være skyldige.

Anmeld

17. maj 2009

Det er stadig mig-vb

Hvis forældrene er indblandet, så tror jeg simpelthen det er en ulykke der har udvilket sig. I England kan man ikke gå fra sine børn, og hvis et af dem så dør uden at have været under opsyn, jamen så falder hammeren. Både i form af lang fængselsstraf og ved at tvillingerne vil blive fjernet og forældrene aldrig vil kunne få arbejde igen! Og hvad skulle man så gøre hvis man stod med et dødt barn? - smadre hele familien inkl de små tvillingers liv, de vil med garanti blive drillet resten af livet, og skal vokse op uden Mor og Far. Forældrene kan risikre at dø i fængslet, englænderne er nogle af de mest farlige i fængslerne overfor dem der forbryder sig overfor et barn - de er i forvejen fortørnet over at forældrene bare gik på restaurant og overlod børnene til dem selv. Og mange hader dem allerede bare pga dét!! Ville de kunne finde på at opdigte en kidnapning for at redde de andre børn?? - er det ikke dét kærlighed kan få een til?? Jeg tror ikke disse forældre er onde, og jeg tror ikke de vil kunne gøre deres barn noget ondt. Men jeg kan levende forestille mig at, at de vil være i stand til at gøre hvad som helst, for ar redde de to små tvillinger, hvis deres barn døde pga en ulykke. De vil jo ALDRIG kunne sige, at barnet døde ved et uheld mens de var ude med vennerne og hygge sig. Med mindre de altså vil miste deres øvrige børn, og vil være parate til verdens fordømmelse, had og fængsel. Man skal aldrig undervurderer forældres kærlighed til deres børn. Den kærlighed kan få forældre til at gøre de mest underlige ting....

Anmeld

17. maj 2009

Laurie-vb

så kom der lidt mere lys på... måske... jeg vil gerne læse bogen. Er der nogen herinde der ved, hvad den hedder?

Anmeld

17. maj 2009

Det er stadig mig-vb

Bogen hedder: Maddie - sandheden om løgnen. Af Goncalo Amaral (efterforskningslederen).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.