Hvornår begyndte i at bruge klapvogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. september 2009

Mira0911

Hvornår begyndte i at bruge klapvogn til jeres barn?
Når de kan sidde helt selv uden at vakle til den ene side ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

Valle81

Dutte84 skriver:

Hvornår begyndte i at bruge klapvogn til jeres barn?
Når de kan sidde helt selv uden at vakle til den ene side ?

Hejsa:0)

Jeg begyndte at bruge klapvogn da Asta var omkring 15 mdr. Fik den i hendes et års fødeselsdagsgave.

Jeg var stor tilhænger af min barnevogn, og har altid brugt den mere en klapvogn:0) Tror hun var godt over 2 før jeg kun brugte klapvogn:0)

Anmeld

2. september 2009

Diana...

Vi har brugt klapvogn længe det er den vi har med når vi skal til sjælland for så der plads til mere i bilen og den kan lægges helt ned så det jo ikke noget problem.

Anmeld

2. september 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Min datter var lidt over et år da vi begyndte at bruge klapvogn. Jeg var rigtig glad for vores barnevogn, og da vi ikke havde bil den skulle puttes i, gjorde mig ikke noget at den var stor. Børnene sover vel også meget bedre i sådan en vil jeg tro. Og så var det rigtig lækkert at der var så meget plads til indkøb i den, når nu vi ikke havde bil.

Anmeld

2. september 2009

Janep

hannah var kun et havlt år da hun kom i klapvogn. vi har ikk så meget plads i bilen derfor har vi altid brugt klapvognen når vi sku noget. hun fik den lidt før hendes barnedåb

Anmeld

2. september 2009

KarinaIda

Her der var Ida ca 11 mdr, da vi begyndte og bruge klapvogn til hende.... Og den er vi rigtig glade for, men bruger også stadigvæk barnevognen...

Anmeld

2. september 2009

Vingummien

Emil er 13 måneder i dag og vi har kun en klapvogn som vi kan tage med når vi skal på tur eller har vi ikke plads i den bil vi kan låne.
Og når han så begynder og kan gå så vil vi købe en ny god en til ham som han kan sove godt i osv. Men ikke før da vi er så glad for barnevognen og så længe han ikke kan gå uden støtte osv syntes jeg faktisk ikke det er nødvendigt at have en klapvogn. I hvert fald ikke for os

Anmeld

2. september 2009

MoarViborg

Vi har brugt klapvogn siden Maya var 3 måneder gammel! Vi har en Stokke der kan lægges ned, så detr gjorde vi i starten indtil hun kunne sidde selv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.