Sokker i sandalerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2009

Fru_Hansen-vb

Mine unger tager gladeligt sokker på i deres sandaler. Bare de kan få sandaler på er de galde. Syntes dog stadig det er for koldt med sandlaer, dem gemmer vi lidt endnu. Jeg selv går ikke med sandlaer så har ikke noget sokke problem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2009

dandik-vb

Hej.. Tjae ikke liiige det kønneste,men det er bedre for fødderne at de er fint 'tempereret, end at ha' våde 'svedfødder' af lukkede sko! B) Jeg har en dreng med meget varme fødder altid.. Dog stemmer strømperne altid overens med sandalerne - blå strømper t/blå sandaler..Brune strømper t/brune sandaler osv..:P Hilsen Linda

Anmeld

12. maj 2009

Ida-s-vb

Selvfølgelig kan børn gå med sokker i sandalerne. De skal ikke være smarte, de skal være klædt på efter vind og vejr og parat til leg. P.s. Gør det selv på arbejde, hvor jeg heller ikke skal se lækker ud, men have det behageligt selvom jeg går og står meget.

Anmeld

12. maj 2009

Lars F-vb

Jeg går i bare fødder hele sommeren når det kan lade sig gøre, så ingen sokker i sandalerne her. Datteren er osse til bare tær.

Anmeld

12. maj 2009

Caidas-vb

Lige som Pia S har jeg sandaler på fra april til november - uden strømper naturligvis. Mine piger har strømper i sandalerne, men dog mest strømpebukser. Især da det endnu er lidt koldt om morgenen. Hjemme i haven render de helt uden hverken sko eller sandaler, i hvert fald om eftermiddagen.

Anmeld

13. maj 2009

kongster-vb

Min søn på 5 drøner også afsted med sokker i sandalerne. For det er jo koldt om morgenen og varmt senere og så kan han selv tage strømperne af når det bliver for varmt. Jeg ville aldrig selv gå i sokker og sandaler (ahh ok det passer ikke - jeg har gjort det i sommerhuset ind imellem ...) men sønnike er 5 år og skal i børnehave. Jeg er ærlig talt ligeglad med om han ser "smart" ud :)

Anmeld

13. maj 2009

Webredaktøren-vb

Nå, men der er jo blandede meninger, og ungerne overlevede også dagen med sokker i sandaler. Til morgen tænkte jeg, at nu var de gået til, og så røg sokkerne... det var de heldig vis glade for, men nu får vi se, om de kommer hjem med en forkølelse i stedet :blush:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.