Mine forældre har været skilt siden jeg var 8 år gammel... Min far havde det svært med det de første par år vidst, og har siden haft nogen meget mærkelige forhold, med damer vi enten ikke kunne lide, eller ikke fik lov at "beholde"....
Min mor lagde ud med en blind fyr, ingen kunne tåle, og tavng os alle til at finde os i ham i mange år. Hun skiftede ham siden hen ud med en underlig fyr, som aldrig har behandlet hende særligt godt, kommer for sent til alt, kun taler om biler og både, og generelt er uinteressant. Hun er pisse træt af ham, og gider ikke engang hans selskab, og de dyrker ikke engang sex kan jeg forstå.
Nåh men jeg bor jo i dette "kollektiv" og min far bor her også. Min mor har været hos os meget siden vi fik Bastian, og hun og min far har været rigtig dygtige til at være i samme selskab de seneste små 4 år. Før har de ellers ikke kunne tåle bare at høre den andens navn (mest min mor var slem).
MEN! de sidste 5 gange ca. min mor har været her, har hun sovet inde hos (sammen med!) min far. og de har virkelig hygget sig i se¨lskab med hinanden (ja vidst også i sengen).
Så nu har vi søstre rottet os lidt sammen, og skubbet lidt til dem. Vi snakkede så alle 5 (mor, far, og 3 døtre) over MSN igår, i 1 samtale.
Og det ender sgu da med at de begge erklærer deres kærlighed over for hinanden. Min mor fortæller at hun nyder min fars selskab, og at hun har savnet at de kunne tale sammen om alt. Og min far sige rmeget åbenhjertigt at hvis hun vil prøve igen, så er han der da bare. Men at det selvfølgelig ræver hun går fra tumpen.
Så nu venter vi spændt på hvad min mor finder ud af med sit kærlighedsliv....
Det er fandme sjovt.... min mor og far, kærester, efter næsten 20 år, som skilsmisse forældre....
Skal lige nævne at det for mig er underordnet, bare de kan være i rum sammen til børnefødsesldage og lignende, men det kunne da for fanden være sjovt, hvis de blev kærester igen...
De er jo trods alt begge vokset meget på de 20 år der næsten er gået, og de har begge fået meget mere ro på hver deres liv, og har styr på hvem de selv er, og hvad de vil have.
Uhu vi venter spændt, min far, jeg, og mine søstre.
Sad idag med min ene søster og grinede lidt af, hvordan de andre i begge familier ville se ud i ansigtet, hvis min mor/far kom slæbende med den anden under armen, til et eller andet familie-tam-tam, og præsenterede den anden som værende den nye kæreste...
:silly: :woohoo: :side: :laugh:
Anmeld