Spørgsmål til Jer som har prøvet at få en udskrabning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. september 2009

Sofia24

Jeg fik fjernet den lille d. 12 august efter en NF hvor der ikke længere var hjerte-aktivitet
Nu venter jeg på min cyklus kommer i gang igen.

Mit spørgsmål lyder: hvor hurtigt kom I andres cyklus tilbage på sporet efter sådan en omgang?
Jeg har de seneste par dage haft vedvarende mens-smerter og overvejer jo om det kan være min mens allerede? Jeg blødte kun på dagen for indgrebet og få bloddråber 7 dage efter...
Kan det være min mens, eller er det min ægløsning som kan give de smerter?

Håber nogle har prøvet noget lignende...

Knus Sofia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

LauraLW

Jeg fik min mens præcis 1 måned efter... men fik at vide at det er normalt med 4 - 8 uger.

Laura

Anmeld

2. september 2009

Henriette72

Åh det er jeg ked af at høre. Det er ikk sjovt at være det igennem Du får lige et kæmpe

Min kom også 4 uger efter. Jeg fik af vide at der sagtens kunne gå 6 uger inden der skete noget.

Knus Henriette

Anmeld

2. september 2009

Sofia24

LauraLW skriver:

Jeg fik min mens præcis 1 måned efter... men fik at vide at det er normalt med 4 - 8 uger.

Laura

Men havde du "smerter" inden din mens eller?

Tak for dit svar! Sofia

Anmeld

2. september 2009

LauraLW

Sofia24 skriver:

Men havde du "smerter" inden din mens eller?

Tak for dit svar! Sofia

Synes jeg havde sådan "normale" optakt-til-mens smerter, men tænkte stadig at der kunne gå lidt mere tid, men så kom den efter et par dage.

Siden har jeg så haft smerter både op til og ved ægløsning og mens, og på en måde lidt værre end før. - Om det skyldes at jeg har været mere opmærksom på min krop, eller om min cyklus har ændret sig efter graviditet, det ved jeg ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.