Vi har en kammerat, som kører motorcykel, og han er ungkarl. Så han er en slags 'en af mine drenge' endnu....
Jeg er skide glad for ham, og jeg synes jo at det er en selvfølge, at jeg skal vide alt hvad der foregår, og have lov til at bekymre mig om ham...
Idag vil jeg jo så invitere ham til knægtens fødselsdag, og brokker mig i samme omgang over at han i søndags ikke tog 1 eneste af hans 3 telefoner. Han fortæller mig så at han har haft et lille bitte uheld på motorcyklen og har været lidt ophængt deraf.... Jeg siger han er et fjols og han fortæller hvad der er sket....
Det viser sig så at en dame i bil er kørt ud foran ham, så han jo sevfølgelig skulle afværge og væltede.
Han har brækket kraveben, der er røget et ledbånd i albuen, forstuvet håndled, og har 4 trykkede ribben.... For helvede, man smider sgu da ikke bare sådan en bombe... eller regner med at jeg nok har hørt det anden vej fra...
Puuuuuha der var sgu skideballe i farvandet der...
Jeg forsøgte at forklare at han er en vigtig del af vores liv, og at jeg skal vide sådanne ting når de sker, og ikke sådan ups høre det længe efter sgu da..... får da helt ondt i maven nu jo...
Kender i det, ville så gerne sige at jeg elsker ham, men det skal jo heller ikke opfattes forkert vel....
Iiiiiih mænd!
Nogen søde piger der vil have en spinkel godhjertet fyr på 26. Interesser motorcykler. Tjener godt, og er god ved sine damer.....
Anmeld