Tja gjorde du noget for at forsøge at få gang i fødslen, eller slappede du bare pænt af, og ventede på at baby selv ville ud...
Med den første gjorde jeg rent OVER ALT i 3 dage, og i alt 4 gange på de 3 dage. den ene dag gjorde jeg hovedrengøring 2 gange fordi jeg lige holdt min fødselsdag om eftermiddagen.
Rengøringen stod på fredag, lørdag og søndag. Og mandag ved spisetid fik jeg veer, og jeg fødte onsdag morgen, 3 dage før termin.... så måske fik jeg provokeret det lidt der, det vides ikke med sikkerhed.
2. gang forsøgte jeg også at sætte skub i det, fra der var mellem 2-3 uger til termin.
Det skete ved at jeg hjalp min far med at flytte. Drengene slæbte alle de tunge kasser, mens jeg klarede næsten alt der havde at gøre med at sætte på pælads og gøre rent. Jeg græd næsten af smerte efter 1 uges tid, og der skete ikke en skid, i retning af veer... så da jeg vågnede en dag og næsten ikke kunne bevæge mig, gad jeg ikke beskæftige mig med noget som helst arbejde længere. Jeg lod lort være lort, og satte mig i sofaen og tudede ørene af bibi (på msn og et andet forum). Og da der var gået omkring en lille uge med det vidst, gik veerne igang omkring klokken 05:00 en morgen, og jeg havde født inden klokken blev 10:00. Sååå der havde jeg vidst ikke noget med det at gøre, selvom det var intentionen...
Jeg fødte i øvrigt på terminsdatoen....
Anmeld