overvejet at bruge en rugemor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2009

KristineLorenzen-vb

Jeg må indrømme at det heller ikke har været helt fantastisk for mig. Det virker som om min krop konstant har ledt efter nye måder at volde problemer på, selvom jeg nu ikke ville kalde det den værste periode i mit liv... Men ville jeg have samme følelse ved barnet? Jeg ville jo ikke have haft samme føling med udviklingen. Jeg tror at jeg ville føle mig lidt tilsidesat på samme måde som kæresten beskriver det denne gang. Han kan se at min mave vokser, men det er svært at forholde sig til, når nu han ikke kan føle når barnet er vågen etc.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2009

mariamiss6-vb

Jeg ville ikke.... med mindre det var et led i et barnløshedsproblem... Jeg har åbenbart let ved at blive gravid, Men min krop har svært ved at tåle det. Bækkenløsning va faktisk et af de førte tegn på graviditet begge gange med mig. Og det er ret smertefuldt synesjeg, når det kommer så hurtigt. MEN jeg vil for alt i verden helst selv bære mine børn, for på trods af smerterne og diverse andre gener ved graviditet, så nyder jeg faktisk at være gravid.... jeg elsker at gå og ae på den runde mave, men jeg er nu også pæn som gravid hvis jeg selv skal sige det... jeg har ikke haft problemer med vægten, så der var ikke noget nyt ved min krop, andet end en meget rund mave. Men jeg skal da gerne indrømme at jeg også var maeget træt af at være rund og øm denne gang. Jeg ville MEGET gerne føde den sidste måned. men altså kort sagt, nej jeg ville ikke bruge en rugemor, med mindre jeg ikke selv havde fysisk mulighed for at bære barnet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.