Sangskjuler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. maj 2009

Sofie82-vb

Min lillebror skal konfirmeres i morgen og jeg har fået lavet en sang til ham. Nu sidder jeg så her og kommer i tanke om at jeg har glemt alt om en sangskjuler. Jeg er blank for ideer. Det skal være noget meget nemt og ikke kræve for meget. Min mand foreslår at vi henter en papkasse i brugsen og krøller alle sangene sammen og putter dem i den:S Nogle gode ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2009

Bellis-vb

Rul dem sammen - put dem i balloner og pust dem op, bind snor i. Eller hvis du har nytårspynt, de der vifte der kan slås ud - så kan man rulle sangene og stikke dem ine i enderene på viften. Fold dem som skjorter. Tag en halv liters flaske - mal den grøn som en ølflaske og lav et tuborgmærke på, skær den over på midten, rul sangene sammen og sæt dem i - og sær halvdelene sammen. Og hvis lillebror ikke drikker øl - så bare som en alm. colaflaske eller lign.

Anmeld

16. maj 2009

ano-vb

Hej Camilla Jeg skal selv holde konfirmation for min søn, om en uge.Til vores sang til ham, tager jeg en tom ota solgryn-pakke.Hans 2 større søskende har også lavet en sang, og de vil gå ned til den lokale pizzamand og få en tom bakke til sangene.Håber at du kan bruge ideen:0)))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.