Hvordan fik I baby hjem fra hospitalet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2009

LouiZe-vb

KristineLorenzen skrev:
Ih hvor fint. Jeg vil også tage drengen hem i barnevogn. Skal føde på Frederiksberg, så en lille gåtur til Vesterbro kunne da være dejligt.
Måske du skulle have en plan B i baghånden ;) Jeg kunne I HVERT FALD ikke gå så langt lige efter jeg havde født. Og heller ikke flere dage efter... Men hvis du kan, så bliver det sikkert en dejlig tur :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2009

Bellis-vb

mariamiss6 skrev:
det ser snart og nemt ud med de der russiske "pupper", men jeg synes også babyerne ser meget passive ud... og det er jeg ikke sikker på er godt.... kunne være man skulle spørge sp'en, bare for sjov... Jamen, det er faktisk rigtig godt - for de føler sig langt trygger når de er bundet ind. Desuden anbefales svøb til urolige og kolikbørn. Selvfølgelig skal det ikke være 24/7 - men i Rusland er det jo også efter fødslen og når de skal hjem. De kommer fra så lidt plads i maven, fra en dejlig varme - og kommer ud, hvor der ingen grænser er og hvor der er koldt. Så svøb er godt - men alt med måde.:) Hvis man har et uroligt barn - anbefaler man de tre S'er : Shysse, svøbe og svinge:cheer: Og ja - man skal lige overveje, om man kan gå hjem - det kunne jeg i hvert fald ikke første gang og tredje gang.

Anmeld

8. maj 2009

Caidas-vb

Lige som prinsen baksede vi med autostole, som vi slet ikke kunne finde ud af at sætte ordentligt. Jeg sad imellem dem, for at holde ved, selv om det jo ikke havde hjulpet hvis der var sket noget. Men vi skulle jo hjem.

Anmeld

8. maj 2009

Rita-vb

De to første blev fragtet hjem i barnevogn med bussen :) Nr 3 blev født herhjemme, så det var ret nemt ;) Den sidste blev fragtet hjem i autostol i bilen :)

Anmeld

5. august 2009

justyna-vb

vi var så heldige at få en lækker autostol af mine svigeforældre så vi ikke selv skulle ud og se på en puha alle de mange slags :blink: vi huskede heldigvis autostolen dengang jeg skulle ind på sygehuset og føde selv om kl var 3 om natten hehe så den blev han kørt hjem i. :cheer: tager hatten af for dem der tør det med en lift på bagsæddet med ens guldklump i :unsure:

Anmeld

5. august 2009

Sofies mor-vb

Vi er så heldige at min dejlige søster har en 2 dejlige unger, så vi arver det meste. Også autostolen som prinsessen blev kørt hjem i :cheer: Havde øvet os på forhånd i fastspændelse af skidtet :sur:

Anmeld

6. august 2009

Heidi Nielsen-vb

Vi havde investeret i en autostol som var klar da vi skulle hjem.....

Anmeld

6. august 2009

Riwe-vb

I bil i autostol selvom det kun var 15 min kørsel. Havde bestemt ikke lyst til at gå eller tage bus, skulle bare hjem uden besvær. Hun blev puttet i stolen med en dyne så hun ikke frøs på vejen, det var i starten af januar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.