Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ih hvor fint. Jeg vil også tage drengen hem i barnevogn. Skal føde på Frederiksberg, så en lille gåtur til Vesterbro kunne da være dejligt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
det ser snart og nemt ud med de der russiske "pupper", men jeg synes også babyerne ser meget passive ud... og det er jeg ikke sikker på er godt.... kunne være man skulle spørge sp'en, bare for sjov... Jamen, det er faktisk rigtig godt - for de føler sig langt trygger når de er bundet ind. Desuden anbefales svøb til urolige og kolikbørn. Selvfølgelig skal det ikke være 24/7 - men i Rusland er det jo også efter fødslen og når de skal hjem. De kommer fra så lidt plads i maven, fra en dejlig varme - og kommer ud, hvor der ingen grænser er og hvor der er koldt. Så svøb er godt - men alt med måde.:) Hvis man har et uroligt barn - anbefaler man de tre S'er : Shysse, svøbe og svinge:cheer: Og ja - man skal lige overveje, om man kan gå hjem - det kunne jeg i hvert fald ikke første gang og tredje gang.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128