Det er jo fordi, at de har den største fødeafdeling, med den største ekspertise. Og nu er de royale - det er noget mere offentligt hvis det går galt. Ikke at det er mere slemt, men det syner noget mere, Og så skal de stå til skue - få dage efter fødslen, det skulle jeg heldigvis ikke:laugh:
Ja - der er et par familiestuer der har været lukket af, og selvfølgelig er det nogen uger før termin, da det jo er normalt at føde 3uger før. Familiestuerne er til komplicerede fødsler - og dem har de jo en del af på Riget - men nu er der også masser af andre hospitaler der er kompetente, og alle har fået det de skulle.
Ved I hvad - jeg er også blevet smidt ud af en familiestue og hjem. Da jeg var andengangs fødende og der var en masse førstegangsfødende der fødte. Og da jeg fik tvillingerne fik jeg lov til at blive, til jeg var tryg ved at komme hjem. Så udvælgelse fåregår på alle hospitaler.
Desuden har de jo en mindre hær af sikkerhedsfolk med, det ville da også være en mindre katastrofe hvis deres nyfødte blev kidnappet - noget de er lidt mere i risikogruppe for, end os andre.
Nogen ting synes jeg er super ved kongehuset, andre dårlige - og jeg kan også blive lidt mopset over forskels behandling - men jeg forstår godt baggrunden for det.
Anmeld