Hvem vil købe hus på landet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2009

Pia S-vb

Måske er han slet ikke klar til at flytte? Det kom jo også lidt pludseligt. Nu kan I måske så tale lidt mere om det og så kan det være at både have og stue faktisk er ok næste gang!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2009

Det er stadig mig-vb

Ja ofte synes jeg også man skal se flere tilbud. Det er nemt at blive ovenud begejstret (særligt kvinder tror jeg!) allerede ved første kig, men min oplevelse er, at man bliver bedre og bedre til at finde mavefornemmelsen når man har set nogle stykker.... Jeg troede mere det var et rækkehus i HAVDE set på sammen og var enige om at søge på - og nu havde fået tilbud på!:) :(

Anmeld

9. maj 2009

Caidas-vb

Helene - vi har set på rækkehusene sammen, men der er forskellige størrelser. Vi er skrevet op til et af de store, men fik tilbudt et i mellemstr. Haven der hørte til var flisebelagt, og det ville kræve at vi fik pillet fliser op. Selv om der kun er 20 meter til legeplads er det meget rart at man kan sidde på sin egen græsplæne også.

Anmeld

9. maj 2009

Det er stadig mig-vb

Er manden så frisk på et af de store rækkehuse?:) ........så har i i hvertfald noget konkret og en fælles drøm! Ja, jeg er heller ikke så meget til fliser, så dem kan jeg godt forstå i vil af med...... Men omvendt er det jo dejlig nemt...og man KUNNE jo hygge med nogle krukker og nogle møbler....hmmmm:laugh:

Anmeld

9. maj 2009

Caidas-vb

Der er faktisk indbygget kummer til blomster på 1 x 2 meter. Jeg foreslog ham at han skulle lægge rullegræs der, så han kunne ligge der. Ja han er frisk på et af de store. Men da de har prioriteret rækkefølge, kræver det jo nok at man tager et af de mindre først. Tidspunktet var også forkert, vi kan godt vente 3 år, da skolen ligger 200 m fra, men 2½ km fra hvor vi bor nu.

Anmeld

9. maj 2009

Det er stadig mig-vb

Ja, det er også rigtigt! Det ville nok passe mere genialt når tøserne kom i skolealderen - så har din mand måske også fået det bedre og har mere overskud til projektet, og lyst til det. Det er nok også svært at komme af med et hus på under 6 mdr, marked er jo lidt vanskeligt pga krisen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.