Jeg fik sol idag, det ser sjovt ud...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. maj 2009

mariamiss6-vb

Ja jeg har siddet udenfor og broderet idag, det har givet en ret sjov solskoldning på min ene arm... det er den arm jeg har holdt stoffet med, derfor har den været bøjet lidt over 90* det meste af tiden i solen.... http://www.voresborn.dk/images/fbfiles/images/DSC00006.JPG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2009

Fru_Hansen-vb

Og hvor var solcremen henne. Måske du bliver lidt øm i nat. :unsure:

Anmeld

2. maj 2009

mariamiss6-vb

jeg husker sjældent solcreme.... men det gjorden nu heller ikke ondt, det var bare lidt varmt, og så kør det en lille bitte smule.... men det er faktisk også ovre nu, bortset fra varmen...

Anmeld

3. maj 2009

Det er stadig mig-vb

Jaaaa, det ser jo unægteligt lidt morsomt ud!:) Jeg faldt engang i søvn med nogle meget store solbriller på - det tog næsten et år inden ansigtet have det helt ens look:woohoo:

Anmeld

3. maj 2009

Frede-vb

AAAAavvvv... det kan i hvert fald umuligt gøre ondt på dig, for jeg har taget al din smerte på mig... der er bare ikke noget værre end at være solskoldet, synes jeg...

Anmeld

3. maj 2009

mariamiss6-vb

Fru_Hansen, det har sikkert set sjovt ud.... Frede. det gø rikke ondt, jeg er vant til at blive skoldet, for jeg er rødhåret og har ret lys hud, jeg bliver sjældent brun, men ligner en der har gået bag ved en møgspreder, og så lidt rød baggrundsfarve...

Anmeld

4. maj 2009

TinaK-vb

mariamiss6 skrev:
jeg bliver sjældent brun, men ligner en der har gået bag ved en møgspreder, og så lidt rød baggrundsfarve...
Haha MariaMiss.. Jeg plejer at sige det lidt mere lyrisk: At der har stået en og strøet fregner ud over mig.. :P Jeg har fregner (når jeg får sol) i hele bægeret og mindre og mindre jo længere man når ned.. Men jeg bliver også altid solskoldet -ingen sommer uden solskoldning!!! Så jeg holder liiiige lidt øje med div modermærker og forandringer i huden.. (og selvom jeg bruger solcreme, så er der altid et eller andet sted, som solen finder og gør rødt...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.