Det er vildt nervepirrende!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2009

oo

dorthemus skriver:

TAK! Ja det er...mærkeligt, at noget jeg har set frem til så længe er overstået på så kort tid....nu skal jeg så vente 14 dage. ER SÅ GLAD 

det er næsten det mest spøjse af det hele!! to minutter på briksen og så ned igen - wambam thank you ma'm...normalt ville man være pisse utilfreds med sådan en tur, alligevel går man rundt med et stort fedt smil midt i ansigtet resten af dagen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2009

dorthemus

mariamiss6 skriver:

kæft en humor altså........ jeg fattede først hvad GG stod for da i begyndte at joke med det hehe....

Det er sådan noget vi kan  He he....

Anmeld

2. september 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

det er næsten det mest spøjse af det hele!! to minutter på briksen og så ned igen - wambam thank you ma'm...normalt ville man være pisse utilfreds med sådan en tur, alligevel går man rundt med et stort fedt smil midt i ansigtet resten af dagen!

Ha ha ja, det faldt mig slet ikke ind at blive fornærmet....
Lige nu render jeg også bare rundt og kvidrer...som efter den helt store tur på lagenet...

Anmeld

2. september 2009

dorthemus

nutche skriver:

håber det lykkedes for dig

TAK   Yndigt barn du har....sådan én, ja tak!

Anmeld

2. september 2009

Lone Jakobsen

dorthemus skriver:

TAK   Yndigt barn du har....sådan én, ja tak!

kan godt forstå dig... og tak for de søde ord.
har kun hørt godt om storke klinikken

Anmeld

2. september 2009

LISBETH:-)

Ihh hvor er det spændende!!!!! Håber for dig at det lykkedes i første hug :-)

Det bliver bare så spændende at skulle teste om 14 dage. Hvis altså du kan vente så længe og ikke snyder tester inden.

Hilsen Lisbeth der skal insimineres på lørdag og helt sikkert vil snyde teste inden tid :-)

Anmeld

2. september 2009

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Ihh hvor er det spændende!!!!! Håber for dig at det lykkedes i første hug :-)

Det bliver bare så spændende at skulle teste om 14 dage. Hvis altså du kan vente så længe og ikke snyder tester inden.

Hilsen Lisbeth der skal insimineres på lørdag og helt sikkert vil snyde teste inden tid :-)

Nu må vi se om jeg kan lade være...talmådighed er desværre ikke en dyd jeg besidder

Jeg håber, at du, Trine og jeg kommer til, at følges ad - dét ku være skønt

Knus Dorthe....som hepper på sine små frømænd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.