Hvad skal den nye royale baby hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2009

LouiZe-vb

WebDebattør jeANNE skrev:
Min kæbe røg helt ned i kaffebordet, da jeg hørte det blev til Felix.
Og jeg blev skide sur! Har ALTID ville have at min dreng skulle hedde Felix. Jeg var lige blevet gravid da han blev døbt, og navnet til en dreng VAR valgt - Felix! Men så får den lille (gnom) MIT navn. Og ikke om jeg ville kalde min søn for det samme som prinsen! Og det skulle ikke undre mig at Jokke og Marie får en dreng og kalder ham Louis (min den mindste) da det jo er et fransk navn. Men denne gang fik jeg det først hæ hæ hæ..... :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

MetteNB-vb

Jeg ved det ikke helt. Han (altså Joachim) har jo ikke sådan været traditionel i sine valg. Det første navn bliver nok ikke noget familierelateret - har ikke engang styr på, hvad der lige nu er oppe i tiden Noah?...... det bliver nok i de 3 næste, der kommer Henri etc. - og en pige..... helt blank føler jeg mig. Louise måske med tanke på, at det kan udtales på mange måder ;0) eller Filippa hvad ved jeg. Jeg tror under alle omstændigheder, vi bliver overraskede.

Anmeld

1. maj 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Jeanne er det dig der er inden i Niels Hausgaard? Jeg kan i den grad høre ham komme med lige den kommentar!
Jeg kan kun sige TAK Ida! Men det er ikke mig:ohmy: , men jeg tror godt, jeg kunne være der? Prinsesse Jeanne

Anmeld

1. maj 2009

Mor til mange-vb

WebDebattør jeANNE skrev:
Jeg har selv et forslag til et navn Et godt fransk navn For hvis det bliver en pige, syntes jeg, hun skal hedde Jeanne Prinsesse Jeanne Det lyder da så smukt…. Ok, hvis det bliver en pige, laver jeg squ en facebook gruppe, der hedder ”Prinsessen skal hedde Jeanne” Gad vide hvor mange medlemmer den vil få? WebDebattør jeANNE
Jeg er med på en variation af Jeanne. Hvad med Prinsesse ANNE :P Nej, jeg har INGEN ide om navnet. Den eneste jeg ikke er blevet overrasket over, var Christian. :laugh: Med Nicolai var jeg forundret over at de valgte så normalt et navn. Kan huske at der var en lille pige der blev spurgt hvad hun troede han skulle hedde og da hun sagde Nicolai, så grinte forældrene indforstået. De foreslog så Valdemar og sådan nogle navne, men hvor syntes jeg det var sejt, da han så KOM til at hedde Nicolai. :lol: Hvornår er det lige at hun har termin? Det var her i maj, ikk'? Kh. Prinsesse Anne. :silly:

Anmeld

1. maj 2009

uni-gruppe-vb

Håber egentlig for dem at det bliver en pige.. Og så er jeg helt med på Prinsesse Jeanne, da det jo er et umådeligt smukt navn ( og sådan en har jeg nemlig rendende rundt herhjemme). Hvis det bliver en dreng, så har jeg absolut ingen anelse.

Anmeld

1. maj 2009

Webredaktøren-vb

Prinsesse Jeanne klinger fint, men så taber jeg nok alligevel kæben. ;) Til gengæld er det et stykke tid siden, at Tina har toppet navnelisten, men jeg er ikke engang sikker på, at en prinsesse Tina er nok til at få navnet til tops :blush: Det kræver nok snarere en restriktiv navnepolitik, hvor Tina SKAL vælges hver anden gang. Nå, men hvad siger I til Prinsesse Ursula?

Anmeld

4. maj 2009

Mor til mange-vb

Ja, så blev det hverken prinsesse Jeanne, Anne eller Ursula. Tillykke til Joachim og Marie med deres lille søn! Måske det er en lille prins Jens, prins Anders eller prins Ulrik? ;) Det bliver lidt spændende hvad han skal hedde! :P

Anmeld

4. maj 2009

Bellis-vb

Og Btw, der er jo INTET i vejen med navnet Felix, for jeg har den skønneste lille mus herhjemme, der hedder netop det:laugh: Og LouiZe, vi overvejer faktisk Louis, hvis denne spire også bliver en dreng:)

Anmeld

4. maj 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Ja, det blev en prins, så mit planlagte lobbyarbejde for at gøre mit navn royalt - er aflyst! Nu tror jeg på FIDDO Så har han både en hund og en kat:laugh: :silly: :woohoo: WebDebattør jeANNE

Anmeld

4. maj 2009

WebDebattør jeANNE-vb

Joachim siger 'Han kan komme til at hedde alt fra Ib til Nebudkaneser' Sååå FIDDO er i spil jeANNE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.